در جریان پرونده امور مالیاتی همدان هستم

حنیف عمران زاده: از گلزنی در برابر پاس ناراحتم

علی ثقفی

خبرگزاری فارس: مدافع گلزن تیم استقلال تهران گفت: از اینکه در مقابل تیم سابقم گلزنی کردم، ناراحتم.

حنیف عمران زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در همدان، در خصوص دیدار تیمش در برابر پاس همدان گفت: ما در نیمه اول به آن چیزی که می خواستیم دست پیدا کردیم اما در دقایق پایانی نیمه اول غافلگیر شدیم و گل تساوی را دریافت کردیم. در نیمه دوم با صحبتهایی که آقای مظلومی در رختکن با بازیکنان داشتند، توانستیم بازی را خوب شروع کنیم و در نهایت موفق شدیم این مسابقه را ببریم.

بازیکن سابق اس همدان، افزود: برای من بازی در برابر پاس خیلی سخت بود، به هر صورت من دو سال در این تیم بازی کرده بودم و برای آن زحمت کشیده بودم و به این تیم دین داشتم. مردم همدان همواره من را مورد حمایت قرار داده بودند و در ابتدای بازی هم من را مورد تشویق قرار دادند که این کار تا انتهای بازی و حتی پس از اینکه به تیم آنها گل زدم نیز ادامه داشت، اما چون پیراهن استقلال را پوشیده بودم موظف بودم برای موفقیت این تیم تلاش کنم.

وی با اشاره به عدم خوشحالی پس از به ثمر رساندن گل دوم استقلال، اظهار داشت: از اینکه در این دیدار موفق به گلزنی شده ام هم خوشحالم و هم ناراحت؛ خوشحال هستم که بعد از ده هفته موفق شدم برای استقلال گلزنی کنم و ناراحتم که این اتفاق در برابر پاس حادث شد.

عمران زاده در خصوص بدهی مالیاتی اش بابت قرارداد فصول گذشته خود با پاس همدان که منجر به صدور حکم برای مسئولان وقت این تیم شده است، خاطر نشان کرد: در جریان این موضوع هستم و هفته گذشته از طریق محمد غلامی از این مساله مطلع شدم. هفته آینده و پس از دیدار با تراکتور سازی برای بررسی و پیگیری این موضوع به همدان خواهم آمد، البته فکر نمی کنم مبلغ بدهی من چندان زیاد باشد.

وی در خاتمه تاکید کرد: مالیات فصل اول قراردادم با پاس را پرداخت کرده ام اما روی قرارداد فصل دوم هنوز مشکل دارم و پرونده مطالبات من در هنوز در کمیته انضباطی باز است و هنوز معلوم نیست که چقدر دریافت کرده ام و چقدر باید دریافت می کردم. پرونده من به صورتی درآمده که دو فصل برای پاس مجانی بازی کرده ام.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد