حاشیه های دیدار تیمهای پاس همدان و استقلال تهران

هواداران خواهان جدایی ملاحی و مدیر روستا شدند

علی ثقفی  

خبرگزاری فارس: دیدار تیمهای پاس همدان و استقلال تهران که در چارچوب رقابتهای جام حذفی عصر امروز در همدان برگزار شد با حواشی زیادی همراه بود که شعار های هواداران در پایان بازی بر علیه ملاحی و مدیر روستا از مهمترین آنها بود.

*هواداران پاس همدان در پایان بازی و پس از شکست سنگین این تیم در برابر استقلال، خواهان جدایی ملاحی و مدیر روستا از پاس شدند و فعالیت های فرهنگی پاس در این مدت را به نمایش گذاشتند.

*با طنین انداز شدن شعار "حیا کن رها کن" در ورزشگاه، کریم ملاحی مدیرعامل پاس همدان پس از پایان این دیدار تا دقایقی به صندلی خود چسبیده بود و نای تکان خوردن نداشت.

*کرم رضا پیریایی استاندار همدان، علی اکبر فامیل کریمی معاون سیاسی امنیتی استانداری، مهندس موسوی معاون عمرانی استانداری، سیدعبدی افتخاری مدیرکل تربیت بدنی استان، دارششدر معاون پشتیبانی تربیت بدنی و عباس صوفی رئیس هیئت فوتبال استان همدان از میهمانان ویژه این دیدار بودند.

*پیریایی که در پایان بازی از نتیجه بدست آمده به شدت عصبانی بود با ناراحتی ورزشگاه را ترک کرد.

*با وجود گذشت دو سال از افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری مفتح همدان، این ورزشگاه هنوز برخی از امکانات زیر بنایی از جمله پارکینگ و جایگاه مشخص و محفوظ برای خبرنگاران را ندارد.

*خبرنگاران برای ورود به ورزشگاه با مشکلات عدیده ای مواجه بودند و در قسمت های مختلف از جمله جایگاه صدا و سیما، جایگاه VIP یا به صورت ایستاده در ورزشگاه حضور داشتند.

*برخی پرسنل حفاظت فیزیکی تربیت بدنی بر خلاف کرم الهی و کشکولی، مدیر و معاون حراست تربیت بدنی استان همدان، از برخورد مناسبی با خبرنگاران و تماشاگران برخوردار نبودند.

*نیروهای حفاظت خودرو های برخی از افراد غیر مسئول را به قسمت ویژه راه می دادند اما از ورود خودروی خبرنگاران به آن قسمت ممانعت به عمل می آوردند.

*خودرو های خبرنگاران در حالی در بین خودروهای تماشاگران در پیست خاکی اتومبیل رانی پارک می شد، که این افراد به لحاظ کاری مجبور بودند تا ساعاتی پس از پایان بازی در ورزشگاه باقی بمانند و از نظر امنیتی نیز هیچ تضمینی برای خودروهای آنها وجود نداشت.

*حنیف عمران زاده، مدافع استقلال که سابقه حضور در پاس همدان را داشت، پس از اینکه گل دوم تیمش را وارد دروازه پاس کرد، شادی نکرد و به همین علت از سوی تماشاگران تشویق شد.

*اسکور بورد ورزشگاه بسیار نا هماهنگ بود و در برخی دقایق به یکبار قطع می شد یا تصاویر نامرتبطی را پخش می کرد.

*فتح ا.. زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال در ورزشگاه حضور نداشت.

*با وجود تهیه بیسیم جهت هماهنگی هواداران پاس، اثری از هماهنگی در بین آنها وجود نداشت و گفته های ضلع غربی، از سوی هواداران ضلع شرقی بی پاسخ می ماند. گویا بیسیم های کانون هواداران پاس در ورزشگاه مفتح آنتن نمی داد.

*گوینده ورزشگاه در چند مرحله  در اعلام اسامی بازیکنان دو تیم، از جمله در تعویض ها و اعلام اسامی گلزنان دچار اشتباه می شد.

*برخی از بازیکنان پاس همدان پیراهن های آستین کوتاه بر تن داشتند و برخی دیگر از پیراهن های آستین بلند استفاده کرده بودند.

*هواداران پاس در شروع بازی با شعار "طالب لو لایی خور" دروازبان استقلال را مورد لطف و محبت خود قرار دادند.  

*پیش از شروع بازی درگیری لفظی بین صوفی رئیس هیئت فوتبال همدان و رئیس حراست سازمان تربیت بدنی بوجود آمد، چرا که حراست مانع از ورود آشنایان صوفی به جایگاه ویژه شده بود.

*هر دوی این افراد مدعی بودند که متولی جایگاه ویژه خودشان هستند و همین مساله باعث درگیری لفظی طرفین شده بود.

*در این مسابقه برای دومین بار متوالی در همدان، ماموران آژانس کنترل دوپینگ از بازیکنان تست گرفتند.

* برای انجام تست دوپینگ ساشا کلونیجا و همت عابدی نژاد از پاس همدان و آندره لوئیز و فیلیپ آلوز دسوزا از استقلال تهران گزینش شدند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد