حنیف عمران زاده:‌ بازی با پاس برای من داربی کوچک است

حنیف عمران زاده، مدافع تیم استقلال که در مقابل پرسپولیس به علت اخراج در مقابل صبای قم نتوانست در ترکیب تیم استقلال قرار گیرد، در مقابل پاس همدان با انگیزه های فراوان در ترکیب تیم قرار می گیرد. 

حنیف عمران زاده بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت:‌ در مقابل پرسپولیس انگیزه ی من آنقدر زیاد بود که قابل وصف نیست،  اما در هر صورت آن بازی را از دست دادم اما بسیار خوشحال هستم که در نبود من تیم پیروز میدان شد و ما سه امتیاز را بدست آوردیم و هواداران خوشحال بودند.

وی افزود: خیلی ها سعی داشتند شرایط را علیه من جلوه دهند و برای من مشکل ایجاد کنند که چرا در بازی با پرسپولیس غایب بودم، اما من تمام این حاشیه ها را فراموش کردم و می خواهم شروعی دوباره داشته باشم.
عمران زاده تصریح کرد: بازی با پرسپولیس داربی بزرگ بود که آن را از دست دادم، اما در مقابل پاس همدان که داربی کوچک است، حضور دارم و برای این تیم انگیزه دارم.
مدافع تیم استقلال اظهار داشت: خاطرات زیادی از حضور در پاس همدان دارم و می خواهم آمادگی خود را در این بازی نشان دهم، خیلی ها سعی داشتند من را دچار مشکل کنند، اما می خواهم با عملکرد خوب شرایط خود را به رخ آنها بکشم، هر چند مدتی از آن روزهای بد و تلخ گذشته است، اما من می خواهم در این بازی برنده از زمین خارج شوم.
عمران زاده با اشاره به شرایط خط دفاعی تیم استقلال گفت:‌ در مقابل پرسپولیس گلی دریافت نکردیم و گل قرمزها نیز آفساید بود، به همین علت در دو بازی گذشته تنها یک گل دریافت کردیم که آمار بسیار خوبی است و شرایط را به نفع ما پیش می برد.
وی افزود: پس از اتمام تعطیلات لیگ و شروع دوباره بازی ها تصمیم گرفتیم آمار گلهای دریافتی را در خط دفاعی کاهش دهیم و مربیان تیم نیز از شرایط خط دفاعی نسبت به بازی های ابتدایی لیگ ابراز رضایت کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد