با رد اظهارات پورحیدری؛

پیمبری: فتح‌الله‌زاده تلفنی از میزبانی پاس تشکر کرد  
سرپرست باشگاه پاس همدان گفت: برخلاف اظهارات سرپرست استقلال، باید بگویم که مدیرعامل آبی‌پوشان امروز تلفنی از میزبانی خوب ما تشکر کرد. 
مجتبی پیمبری درخصوص مصاحبه پورحیدری درمورد دراختیار نگذاشتن زمین تمرین به تیم استقلال اظهارداشت: تیم استقلال‌تهران امروز در زمین قدس همدان تمرینات خود را پیگیری کرد و به هتل آنها دسته گل فرستادیم و مدیرعامل باشگاه استقلال و پرویز مظلومی نیز با من تماس گرفتند و تشکر کردند.

وی افزود: باشگاه پاس‌همدان همیشه به عنوان یک میزبان خوب شناخته شده‌است با توجه به اینکه به هر استانی سفر می‌کنیم زمین تمرین در اختیارمان قرار نمی‌دهند.
پیمبری درباره ارزیابی خود از این دیدار عنوان کرد: جام حذفی شرایط خاص خود را دارد، هر تیمی از موقعیت‌ها بهتر استفاده کند برنده دیدار خواهد‌بود.
وی تصریح کرد: در جام‌حذفی همیشه تیم‌های بزرگ حذف می‌شوند، تیم پاس سال گذشته در مقابل تیمی از یک شهرستان دورافتاده حذف شد اما تمام تلاش خود را به کارگرفته و بقیه را به خدا می‌سپاریم.
سرپرست باشگاه پاس‌همدان درمورد برنامه تقدیر از پورحیدری گفت: این مسائل را باید مسئولین هیات فوتبال استان تدارک ببینند چون ما درگیر جریانات بازی هستیم.
پیمبری با بیان اینکه تیم پاس وارد مسائل حاشیه‌ای نشده اظهار داشت: حتی بعد از باخت مقابل شاهین‌بوشهر هم هیچ حاشیه‌ای روی سکوها نبود و حراست سازمان تربیت‌بدنی نیز این امر را تایید می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: پاس در بهترین شرایط روحی قرار داشته و از 10 بازی 15 امتیاز داریم و در رتبه هشتم قرار داریم با توجه با اینکه سال قبل از 10بازی فقط 5 امتیاز کسب کرده بودیم.
استیل‌آذین، پیکان، شاهین و شهرداری‌تبریز که دو برابر ما هزینه کرده‌اند انتهای جدول قرار دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد