استاندار همدان تنها تماشاگر ویژه دیدار تیمهای پاس و شاهین

صوفی غایب بود، ملاحی زود رفت، کمک مالی استاندار به پاس پرید !

دیدار تیمهای پاس همدان و شاهین بوشهر حواشی زیادی به همراه زیادی داشت که حضور کم فروغ هواداران، انجام تست دوپینگ از بازیکنان و غیبت رئیس هیئت فوتبال و رجعت رود هنگام ملاحی مهمترین آنها بود. 

*به دلیل هم زمانی دیدار تیمهای پاس و شاهین با پرسپولیس و استقلال، استقبال مناسبی از این دیدار نشده بود. 

*عباس صوفی، رئیس هیئت فوتبال همدان به دلیل شرکت در نشستی در فدارسیون فوتبال در این دیدار غایب بود.  

* تماشاگران به احمد صالحی، داور مسابقه و وقت‌کشی‌های تیم شاهین بوشهر اعتراض کردند. بازیکنان بوشهر پس از به ثمر رساندن گل اول و از دقایق 35 به بعد با افتادن روی زمین وقت را تلف می‌کردند. 
*در جریان این مسابقه از 4 بازیکن تست دوپینگ گرفته شد که از تیم پاس امیر محبی و وحید علی آبادی و از تیم شاهین عباس پور خسروانی و ایوان پترویچ برای این کار انتخاب شدند.  

*تماشاگران تیم پاس همدان به علت عملکرد ضعیف این تیم به مدیر روستا، سرمربی تیم فوتبال پاس همدان اعتراض داشتند. *مدیر روستا در راستای پاسخگویی به انتقادات در مورد کم توجهی به مبحث بومی گرایی، وحید علی آبادی را نیز نیمکت نشین کرده بود. 

*شماری از هواداران پاس بعد از پایان بازی مقابل رختکن این تیم تجمع کردند تا اصغر مدیر روستا پاسخگوی این شکست باشد.  

* تعداد کمی از تماشاگران شاهین با بلندگوهای خود جو ورزشگاه را به نفع شاهین تغییر داده بودند و تا پایان مسابقه تیم خود را به شدت مورد تشویق قرار دادند.   

*‬هواداران اعزامی شاهین بوشهر نیز بعد از پایان بازی برد تیم خود را به حمید استیلی تبریک گفتند.

*کریم ملاحی، مدیر عامل پاس همدان به محض دریافت گل اول تیمش، جایگاه ویژه ورزشگاه شهدای قدس همدان را ترک کرد و دیگر به جایگاه برنگشت. 

*پیگیری های استاندار همدان برای پیدا کردن ملاحی بی نتیجه ماند. گویا ملاحی از ورزشگاه خارج شده بود. 

*این مساله که به نوعی می توان آن را یک توهین به حساب آورد، موجب ناراحتی استاندار شده و ممکن است در اتفاقات آتی تاثیر گذار باشد. 

*شنیده می شود استاندار همدان قصد داشته است وجوهی را به عنوان کمک های حمایتی بزودی به پاس همدان بپردازد. باید دید که این حرکت ملاحی تاثیری در پرداخت کمک ها خواهد داشت یا خیر؟  

نظرات 1 + ارسال نظر
نوروزی 1389/07/26 ساعت 13:01

بعضی آقایان همراه پیروزی ها هستند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد