هیچ مذاکره‌ای با مسئولان پیکان نداشته‌ام

مدیرروستا: خانواده‌ام با تیم پاس راهی سفر هلند نشدند 

سرمربی تیم پاس همدان گفت: خانواده‌ام برای جشن عروسی به هلند رفته و سفرشان ارتباطی به پاس نداشت. 

علی اصغر مدیرروستا پس از شکست تیمش مقابل شاهین بوشهر در نشست خبری گفت: به تیم شاهین تبریک می‌گویم. برد حق شاهین بود و حتی یک امتیاز هم حق تیم ما نبود. شاهین از همان دقایق نخست بسیار خوب بازی کرد.

وی ادامه داد: بازیکنان ما در حد و اندازه خود نبودند و ما از سمت چپ مورد حمله قرار گرفتیم و از همین قسمت نیز گل خوردیم و از دقیقه 42 نیز در همین قسمت تعویض کردیم.
سرمربی تیم فوتبال پاس همدان تصریح کرد: نیمه دوم بازیکنان راه افتادند و در دقایق پایانی سوار بر بازی بودند اما متأسفانه نتوانستیم بهره‌ای ببریم. بازیکنان ما احتمالاً مشکل روحی - روانی دارند.
مدیرروستا در خصوص سفر خانوادگی‌اش به هلند، بیان داشت: خانواده‌ام برای جشن عروسی یکی از اقوام به این سفر آمدند، ویزا گرفتند اما با تیم سفر نکردند.
وی در خصوص اینکه وی یک مربی پروازی است و در کنار تیمش حضور ندارد، گفت: مربی پروازی نیستم. بعد از بازی با نفت نیز به دلیل مشکلاتی که داشتم نتواستم در بازی باشم.
سرمربی پاس همدان با اشاره به اینکه کسانی هستند که سعی دارند ریشه به تیشه این باشگاه وارد کنند، گفت: عده‌ای در نظر دارند بازیکن به باشگاه تزریق کنند و ریشه به تیشه باشگاه بزنند.
مدیرروستا در خصوص جدا شدن لطفی از تیم پاس اظهار داشت: این بازیکن نتوانسته خود را با شرایط تیم وفق دهد به همین دلیل قرار است که از پاس جدا شود.
سرمربی تیم پاس همدان در خصوص اینکه آیا مذاکراتی با تیم پیکان انجام داده است، گفت: مذاکره با پیکان باعث حواشی در تیمم شده است و انگیزه بازیکنان را بسیار پائین آورده است. هرگز به پیکان فکر نمی‌کنم و از میانه راه از تیم پاس جدا نمی‌شوم. من تا پایان فصل با پاس قرارداد دارم و در همین تیم نیز خواهم ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد