انتقاد شدید هافبک سابق پاس از مدیران باشگاه؛

یدالله اکبری: به جای ظاهرسازی و بردن همسر و فرزندانتان به هلند، پول بازیکنان را بدهید   
خبرگزاری فارس: بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پاس همدان گفت: بهتر است مسئولان این باشگاه به جای ظاهرسازی پول بازیکنان را بدهند.   
یدالله اکبری در گفتگو با خبرگزاری فارس با اشاره به سفر تیم پاس به شلمچه عنوان کرد: بهتر است مسئولان باشگاه پاس به جای این کارها پول بازیکنانی که از فصل پیش طلبکار هستند را بدهند. من یکی از آن بازیکنان هستم که هنوز به پولم نرسیده‌ام.

وی ادامه داد: این باشگاه همان باشگاهی است که برخی مسئولان آن با پول بیت‌المال همسر و فرزندانشان را به سفر هلند می‌فرستند. آنها به جای اینکه ظاهر سازی کنند جلوی این کار را بگیرند و پول بازیکنان را بدهند.  

اکبری تصریح کرد: این افراد در ظاهر طور دیگری هستند اما در عمل از پول بیت‌المال استفاده شخصی می‌کنند. من امیدوارم و دعا می‌کنم که آنها اصلاح شوند.  

وی با اشاره به اتفاقاتی که پیش از آغاز فصل رخ داد، اظهار داشت: سال گذشته 12 پاس گل دادم و سه گل نیز زدم و جزء بازیکنان تاثیرگذار پاس بودم اما من را بنا به دلایلی که نمی‌دانم،‌ کنار گذاشتند و یک بازیکن خارجی را که دو سال از من بزرگتر است به تیم آوردند.  

این بازیکن ادامه داد: شنیده‌ام که بالا بودن سنم را دلیل این کار اعلام کرده‌اند اما جالب است که به جای من یک بازیکن خارجی از کشوری که نمی‌داند فوتبال یعنی چه، جذب کردند و دو سه برابر من به او پول دادند. آنها پول بیت‌المال را به بازیکنی دادند که دقایق زیادی برای این تیم به میدان نرفته است.  

اکبری با تاکید بر اینکه حقم را از این باشگاه می‌گیرم گفت: تاکنون به خاطر اینکه موضوع مسالمت‌آمیز حل شود، شکایت نکردم اما قصد دارم برای رسیدن به حقم این کار را انجام دهم.  

وی اضافه کرد: بارها با مسئولان باشگاه صحبت کردم تا پولم را بدهند اما مرتب امروز و فردا کردند و از پرداخت حق و حقوقم سر باز زدند.  

بازیکن سابق استقلال در ادامه درباره دیدار روز جمعه پرسپولیس و استقلال خاطرنشان کرد: من تجربه حضور در 10 دربی را دارم و در مقطعی عضو استقلال بودم که این تیم بیشتر دربی‌ها را می‌برد. احساس می‌کنم و دوست دارم استقلال برنده این بازی باشد.  

وی گفت: استقلال از بازیکنانی همانند مجیدی و برهانی که سابقه گل زدن در دربی را دارند، سود می‌برد و این فاکتور مثبتی محسوب می‌شود ضمن اینکه میلاد میداودی نیز سابقه گل زدن به پرسپولیس دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد