من و ملاحی خوب بیت‌المال را می فهمیم

مدیر روستا: برادرم بعد از اردوی ما به هلند رفت

یدالله اکبری هافبک سابق پاس همدان که هنوز طلبش را از این تیم دریافت نکرده است،‌ چند روز پیش مصاحبه‌ای انجام داد و خطاب به پاسی‌ها گفت که :«بهتر است آنها به جای اینکه با پول بیت‌المال خانواده خود را به هلند ببرند پول بازیکنانی که طلب دارند را بپردازند.» 

علی‌اصغر مدیرروستا سرمربی پاس در گفت‌وگوی اختصاصی با سایت گل در مورد حرف‌های اکبری می‌گوید:«من صحبت خاصی در این مورد ندارم و بحث پرداخت پول بازیکنان هم به باشگاه مربوط می‌شود. در ضمن من و آقای ملاحی خیلی خوب بیت‌المال را می‌فهمیم و خرج اضافه‌ای در باشگاه وجود دارد.»

مدیرروستا ادامه می‌دهد:«متأسفانه چند هفته‌ایست که برخی از افراد معلوم‌الحال در همدان چنین خبرهایی را به رسانه‌ها می‌دهند ولی ما پیگیر این موضوع هستیم و باشگاه هم از آنهایی که این اخبار کذب را منتشر کرده‌اند شکایت کرده است. به هر حال آنها باید جوابگو باشند و ما هم با مدرک و جواب محکمی که داریم خیلی چیزها را ثابت خواهیم کرد.»‌  

او در پاسخ به این سوال که آیا این افراد خبرنگار هستند می‌گوید:«شاید باشند ولی من مطمئن نیستم. این افراد منافع‌شان از پاس قطع شده است و دنبال خراب کردن جو تیم هستند.»  

سرمربی پاس همدان در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع صحت دارد که شما برادرتان را با هزینه باشگاه به ا ردوی هلند بردید، می‌گوید:«من دوست ندارم در این مورد حرف بزنم و آنهایی که این شایعات را منتشر کردند باید پاسخگو باشند. برادر من بعد از اردوی ما در هلند به این کشور رفت و این موضوع هیچ ربطی به من ندارد.»‌ 

او می‌گوید:«ما یک اردوی خوب را در هلند برگزار کردیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی هم داشتیم من نمی‌دانم چرا بعضی‌ها از خرج اضافه حرف می‌زنند. من و مدیرعامل باشگاه خیلی خوب می‌دانیم پول بیت‌المال یعنی چه و خرج اضافه هم نمی‌کنیم. در پاس همدان هیچ ریخت و پاشی وجود ندارد و من حتی قبل از شروع فصل ترجیح دادم ایوان پتروویچ را که مبلغ قراردادش بالا بود،‌ جذب نکنیم.» 

مدیرروستا که تیمش این هفته شکست خورد در این مورد می‌گوید:«ما اگر پیروز می‌شدیم هم می‌گفتم که تعطیلات لیگ روی روند فنی تیم ما تأثیر منفی گذاشت. اگر تیم ملی به بازی‌های غرب آسیا نمی‌رفت هیچ اتفاقی نمی‌افتاد و بازی با چین، کره جنوبی و برزیل برای تیم ملی کافی بود البته صدای اعتراض مربیان به هیچ جا نمی‌رسد و بهتر است حرفی در این مورد نزنیم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد