از رتبه کنونی پاس راضی نیستم

مدیر روستا: نفت ضد فوتبال بازی نمی‌کند 

علی اصغر مدیرروستا گفت: وقفه‌ای که در لیگ ایجاد شد، برای ما مشکل‌ساز می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان، پیرامون شرایط تیمش در آستانه آغاز هفته دهم لیگ برتر و دیدار این تیم برابر نفت آبادان اظهار کرد: شرایط ما خوب است. ما در این مدت دو بازی تدارکاتی با تیم‌های شیرین فراز و پاس نوین برگزار کردیم اما به هر صورت این وقفه به ما ضربه وارد می‌کند.

وی افزود: به اعتقاد من اگر همان روند ادامه پیدا می‌کرد، بهتر بود. این وقفه تنها برای تیم‌هایی که مشکل داشتند و به آن نقطه‌ای که می‌خواستند نرسیده بودند مفید بود اما تیم‌هایی که به یک هماهنگی رسیده بودند و مشکلی در تیم خود نداشتند، مطمئنا از این وقفه متضرر خواهند شد.

مدیرروستا در ادامه با انتقاد از برنامه لیگ گفت: من هم با مربیانی که دیدار با برزیل را در مقطع کنونی از روی بی‌برنامگی خوانده‌اند، موافقم. شکی نیست که برزیل تیم بزرگی است و بازی با این تیم برای تیم ملی ما بسیار مفید خواهد بود. الان آمده‌اند به خاطر بازی برزیل، بازی‌ها را یک روز دیگر به عقب انداخته‌اند. به طور مثال در بازی این هفته ما مقابل نفت آبادان، نه ما بازیکن ملی‌پوش داریم و نه آن‌ها. هرچند که بازیکنان ما دوست داشته‌اند در این افتخار شریک باشند اما در عین حال چه خوب می‌شد اگر تیم امید را به مسابقه‌های غرب آسیا می‌فرستادند و بدین ترتیب نه تیم ملی و نه باشگاه‌ها ضرری نمی‌دیدند.

سرمربی پاس همدان ادامه داد: حال این تصمیمی است که مدیران گرفته‌اند که فکر می‌کنم درست باشد اما اگر تیم امید را به غرب آسیا می‌فرستادند، تیم ملی هم خسته نمی‌شد و می‌توانست با یک انگیزه و اقتدار عالی به مصاف برزیل برود و نتیجه خوبی را نیز مقابل این تیم کسب کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در ادامه فصل نیز می‌توانید در رتبه کنونی خود در جدول باقی بمانید، گفت: درست است که ما اکنون در رتبه خوبی هستیم اما حقیقتا می‌گویم که ما از این رتبه راضی نیستیم چرا که ما می‌توانستیم در برخی بازی‌ها نتیجه بهتری بگیریم که در این صورت جایگاه ما در جدول بهتر هم می‌شد. اگر همین روند را ادامه بدهیم، می‌توانیم به اهداف خود در لیگ برسیم. البته اگر دیگر به تعطیلی نخوریم که متاسفانه می‌خوریم.

سرمربی پاس در مورد بازی تیمش مقابل نفت در آبادان نیز گفت: بازی سختی را پیش رو داریم. تیم‌های آبادانی خیلی خوب بازی می‌کنند و هیچ وقت به ضد فوتبال روی نمی‌آورند. ضمن اینکه از شرایط آب و هوایی متفاوت و تماشاگران زیاد نیز سود می‌برند اما به هر حال ما هم پاس هستیم و از اسم تیم‌مان معلوم است که قدرت فراوانی داریم. تلاش می‌کنیم تا با دست پر از آبادان بازگردیم.

وی دررابطه با غایبان تیمش در این بازی نیز گفت: ما فقط سامان صفا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما دیگر بازیکنان به طور کامل برای این دیدار آماده‌اند.

نظرات 1 + ارسال نظر
ثقفی 1389/07/17 ساعت 13:52

جمع کن پهن کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد