سیاحتی علیصدر قهرمان نخستین دوره لیگ برتر فوتسال استان؛

قهرمان لیگ برتر فوتسال استان همدان معرفی شد 
نخستین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان با برگزاری دیدار‌های هفته یازدهم در همدان و مشخص شدن قهرمان این رقابت‌ها به پایان رسید. 
به گزارش روابط عمومی هیئت فوتبال استان همدان، در دیدار‌های این هفته تیم صدر جدولی سیاحتی علیصدر که یک هفته قبل از پایان رقابت‌ها قهرمانی خود را مسجل کرده بود توانست با پیروزی چهار بر یک برابر شهدای شلمچه مقام قهرمانی این مسابقات را کسب کند.

در دیگر دیدار‌های این هفته مهر ملایر دیگر تیم تعقیب‌کننده علیصدر که در دیدار هفته گذشته متوقف شده بود و دیگر شانسی برای قهرمانی نداشت با نتیجه تساوی دو بر دو مقابل نوسازی مدارس متوقف شد تا اختلاف امتیازش با صدر نشین بیشتر شود.
در بازی سوم این هفته ولیعصر ملایر دیگر نماینده ملایر در لیگ برتر استان برابر تیم متحول شده میراث هنر لالجین با نتیجه تساوی دو بر دو متوقف شد تا هر دو تیم در میانه جدول کار خود را در نخستین لیگ برتر فوتسال استان به پایان برسانند.
اما در دیگر دیدار‌های این هفته پیام نفت همدان و مقاومت همدان توانستند به ترتیب برابر شهدای گل تپه و شهرداری دمق به پیروزی دست یابند و وضعیت خود را در جدول بهبود بخشند.
در پایان این رقابت‌ها سیاحتی علیصدر با کسب 27 امتیاز قهرمانی خود در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان که به همت هیئت فوتبال استان و کمیته فوتسال برگزار شد را جشن بگیرد.
مهر ملایر که تا هفته نهم با امتیاز کمتر در رده دوم قرار داشت در پایان با 20 امتیاز به نتیجه دومی بسنده کرد و پیام نفت همدان نیز توانست با پیشی گرفتن از شهدای گل تپه و کسب 19 امتیاز جایگاه سومی را از آن خود کند.
در انتهای جدول نیز شهرداری دمق با دو امتیاز نخستین تیم سقوط‌کننده بود که از هفته‌ها قبل سقوط به دسته یک استان را می‌دید و دو تیم نوسازی مدارس و شهرداری فامنین هر دو با شش امتیاز دیگر تیم‌های سقوط کننده نام گرفتند.
مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان که در سال جاری نخستین تجربه خود را سپری می‌کرد با تلاش‌های عباس صوفی رئیس هیئت فوتبال استان، مهدی بوجاری دبیر هیئت، فرج‌الله یثربی کمیته داوران، کمیته انضباطی و دیگر کمیته‌ها و همکاران و پیگیری‌ها و برگزاری موفق کمیته فوتسال به مسئولیت بابک صمدیان و همکارانش در این کمیته با موفقیت به پایان رسید تا این هیئت بتواند در سال آینده با بهره‌گیری از تجربات و بهبود نقاط ضعف و هماهنگی‌های بهتر و بیشتر دومین سال برگزاری لیگ برتر فوتسال استان را جشن گرفته و روزهای درخشان فوتسال را برای دوست داران این رشته ورزشی به ارمغان بیاورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد