پاس در دقایق تلف شده رستگار شد؛

سه امتیاز شیرین در کیسه پاس همدان 

پاس همدان 1 - صبای قم صفر

گل‌ها: محبی(96) برای پاس

ورزشگاه: شهدای قدس همدان

تماشاگر: 500 نفر

داور: بابک وسیله‌بر

پاس: سامان صفا(85 سیدمهدی اسلامی)، نادر احمدی، محمد ابراهیم خسروی، مجید حیدری، محسن ربیع‌خواه، وحید علی‌آبادی، روزبه شاه‌علیدوست، پویا سیف‌پناهی، مهدی آقامحمدی، سعید کاظمی(74 مقداد قباخلو)، فرهاد خیرخواه(52 امیر محبی)

سرمربی: اصغر مدیرروستا

صبا: مهدی واعظی، سهراب بختیاری‌زاده، مرتضی کاشی، حمیدرضا فرزانه، علیرضا میرشفیعیان(50 واندوس هیلوا(90 رامین رضاییان))، وحید حمودی‌نژاد، محسن بیات، ابوالفضل حاجی‌زاده، پائولو آلمیدا، علیرضا نیکبخت واحدی(66 وحید نعمتی)، هادی اصغری

سرمربی: محمود یاوری

شرح‌گل‌ها:

1ـ0(پاس): برخورد حمودی‌نژاد روی علی‌آبادی درون محوطه جریمه توسط داور پنالتی اعلام شد که امیر محبی ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد.

بهترین بازیکن:  

در حالی بازی در همدان خیلی سرد و کسل‌کننده دنبال می‌شد وحید علی آبادی با بازی مفید و پنالتی دقایق پایانی که برای پاس گرفت، نقش موثری در کسب پیروزی پاس همدان ایفا کرد.

اتفاق ویژه:  

در دقایقی که سامان صفا به علت مصدومیت با برانکارد به بیرون از زمین هدایت شده بود بازی به مدت سه دقیقه به علت مصدومیت یکی از بازیکنان صبا و نبود برانکارد متوقف شده بود. ضمناً‌ صفا بازوبند کاپیتانی را به همراه خود از بازی خارج کرده بود و پاس کاپیتان نداشت.

خلاصه: 

تیم فوتبال پاس همدان با گلی که در دقایق وقتهای تلف شده نیمه دوم به ثمر رساند، توانست بر صبای قم غلبه کند.

تیم فوتبال پاس همدان در چارچوب هفته نهم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه خانگی موفق شد با یک گل تیم صبای قم را از پیش روی بردارد.

تک گل این مسابقه را امیر محبی در دقیقه 5+90 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

بابک وسیله بر که با همکاری بابک داوری و کیانوش داود زاده قضاوت این دیدار را بر عهده داشت، به وحید حمودی نژاد از تیم صبای قم کارت زرد نشان داد.

در این دیدار، امیر محبی، مقداد قباخلو و سید مهدی اسلامی به عنوان یاران ذخیره برای پاس وارد میدان شدند.

پاس با این پیروزی 15 امتیازی شد و موقتا تا پیش از برگزاری دیدارهای فردا به رده چهارم جدول صعود کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد