سرپرست صبا قم: با آمادگی کامل پاس همدان را شکست می‌دهیم

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: از اینکه پاس در خانه خود تیمی قوی است نگران نیستیم بلکه با کمی خودباوری می‌توانیم شکست خانگی این تیم در هفته نهم لیگ برتر را رقم بزنیم. 

عباس مرادی اظهار داشت: بازی این هفته با تیم فوتبال پاس همدان قطعا مسابقه مشکلیست زیرا پاس همدان به دنبال حفظ اقتدار در خانه است و تیم ما نیز به کسب امتیاز از این تیم خوب همدانی فکر می‌کند.

وی با اشاره به شرایط تیم صبای قم، ادامه داد: در این بازی نگرانی خاصی نداریم زیرا از نظر آمادگی جسمانی و روحی بازیکنان تیم صبای قم در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و همچنین بازیکنان ما از دیدار قبلی با تیم استیل‌آذین نیز شرایط بسیار مناسبی دارند.
سرپرست تیم فوتبال صبای قم با اشاره به تمرینات منظم این هفته تیم صبا تصریح کرد: شاید این برای نخستین بار در طول لیگ دهم است که تیم صبای قم از هر نظر برای یک مسابقه حساس آماده است زیرا بعد از نتایج خوب در هفته‌های اخیر بازیکنان تیم صبا به خودباوری کامل رسیده‌اند که در صورت اراده می‌توانند در بازی‌های بزرگ به نتایج خوبی دست یابند.
وی در ادامه به وضعیت تیم صبای قم تا پیش از مسابقه با پاس همدان اشاره کرد و ابراز داشت: تیم صبای قم از نظر بازیکن یکی از تیم‌های قوی لیگ دهم است، بنابراین نه تنها در بازی این هفته با پاس همدان بلکه در بازی‌های آینده نیز با تمام توان به مصاف حریفان می‌رویم تا در پایان لیگ دهم به جایگاه شایسته‌ای دست یابیم.
مرادی با اشاره به بازی‌های گذشته صبای قم در لیگ برتر خاطرنشان کرد: به دست آوردن سه پیروزی از هشت بازی گذشته و کسب 12 امتیاز از نظر عملکرد برای صبای قم مطلوب است اما قطعا انتظارات از تیم ما بیش از این است و باید از بازی امروز با پاس همدان به فکر کسب امتیازات لازم باشیم.
وی بیان داشت: در بازی قبل با تیم فوتبال استیل‌آذین تهران و حتی بازی هفته هفتم برابر ذوب‌آهن اصفهان تیم صبا توانایی خود را به خوبی نشان داد و کسب این پیروزی برابر استیل‌آذین سبب شد صبای قم در جدول رده بندی به جایگاه مناسبی برسد.
سرپرست تیم فوتبال صبای قم در خصوص بازی این هفته با پاس همدان در ورزشگاه قدس همدان تصریح کرد: معتقدم اگر بازیکنان صبای قم در این دیدار همان توانایی و میل خود به کسب برتری در دو بازی قبل را صرف کنند، می‌توانیم با دست پر از همدان خارج شویم.
وی اضافه کرد: فیلم‌های مختلفی از بازی‌های پاس همدان تهیه شده و در اختیار کادر فنی قرار گرفت تا آنها با مرور مسابقات قبل تیم پاس همدان از این تیم به شناخت کافی برسند، ضمن اینکه آشنایی با نوع بازی پاس همدان با توجه به شناخت تفکرات مربی این تیم کار سختی نیست.
مرادی گفت: پاس همدان از هفت بازی قبل خود نتایج خوبی کسب کرده است و حضور آنها در مکان هفتم جدول رده‌بندی با امتیازی مشابه با تیم فوتبال صبای قم نشان می‌دهد آنها تیمی قوی هستند و به خصوص اینکه در دیدار با پرسپولیس این توانمندی را نشان دادند.
تیم‌های فوتبال صبای قم و پاس همدان در دیداری از هفته نهم مسابقات دهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 17 و 15 دقیقه جمعه بیست‌وششم شهریور در ورزشگاه قدس همدان برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند.

نظرات 2 + ارسال نظر
mahmood 1389/06/24 ساعت 08:10 http://www.eiml.blogfa.com

salam
vaghean az in ke dasti dar neveshtan darid behetoon tabrik migam
kheyli doos daram nazare shoma ro dar khosoose akharin postam ke marboot be aghaye seda ebi va googoosh mishe ro bedoonam
lotf konid va nazare arzeshmandetoono be man bedid
mamnoon az tavajohet

سلام
خسته نباشی لینکت کردم تووبلاگ
البته بااجازه
شماهم افتخاربده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد