پیگیر شکایت از مدیرعامل پیشین استقلال هستیم

کریم ملاحی: بی‌دقتی خیرخواه ما را از پیروزی دور کرد 

مدیرعامل باشگاه پاس همدان بی‌دقتی مهاجم تیمش را دلیل ناکامی این تیم برابر پرسپولیس و از دست دادن پیروزی دانست. 

کریم ملاحی پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق در جمع خبرنگاران گفت: ما در این بازی عملکرد خوبی داشتیم و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما فرهاد خیرخواه یک گل نزن واقعی در این دیدار بود و موقعیت‌های زیادی را از دست داد.

وی در این خصوص اضافه کرد: به اعتقاد من اگر خیرخواه از فرصت‌هایش بهتر استفاده می‌کرد ما برابر پرسپولیس به پیروزی دست پیدا می کردیم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان همچنین در مورد شعارهای درج شده روی پیراهن تیم فوتبال این باشگاه تاکید کرد: این شعارها را براساس دیدگاه‌های فرهنگی خودمان انتخاب می‌کنیم زیرا ما به مسائل فرهنگی اعتقاد زیادی داریم. امروز هم بر اساس اصول و اعتقاداتمان با شعار "مرگ بر اسرائیل" وارد زمین مسابقه شدیم.

ملاحی در پایان در مورد اینکه دیگر دوست ندارد در مورد صحبت‌ها و انتقادات واعظ آشتیانی مدیرعامل پیشین استقلال از شعارهای درج شده روی پیراهن‌های این تیم صحبت کند، گفت: از آشتیانی به سازمان لیگ شکایت کردیم و این شکایت را تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پاس همدان در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور که امشب در ورزشگاه آزادی برگزار شد، با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نظرات 1 + ارسال نظر
cloop 1389/06/21 ساعت 00:38 http://cloopha.ir

با سلام و درود خدمت شما وبمستر گرامی
انجمن حرفه ای کلوپها شما را دعوت به نشر مطالب نفیستان در این انجمن میکند
شما میتوانید با نشر مطالب خود در این انجمن از مدیران انجمن ما باشید.
موفق باشید
آدرس های ورودی انجمن کلوپها
http://cloopha.com
http://cloopha.ir

http://cloopshop.com
http://cloops.org

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد