شانس آوردیم پاس زودتر گل نزد

علی دایی: از همه پرسپولیسی‌ها عذرخواهی می‌کنم 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی خانگی تیمش برابر پاس همدان گفت: اگر پاس زودتر از دقیقه پایانی به گل می رسید مشخص نبود چه نتیجه ای در این دیدار رقم می خورد. 

علی دایی که پس از تساوی یک بر یک امشب تیمش برابر پاس همدان در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه آزادی تهران با خبرنگاران گفتگو می کرد، ضمن بیان این مطلب افزود: در نیمه اول موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم و باید کار را تمام می کردیم اما بازیکنان ما از موقعیت ها استفاده نکردند.

وی ادامه داد: پاس در نیمه دوم مستحق رسیدن به گل بود و بسیار بهتر از ما بازی کرد. ما شانس آوردیم که پاس زودتر از دقیقه پایانی به گل نرسید. آنها در نیمه دوم موقعیت های زیادی داشتند و مستحق رسیدن به گل بودند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تساوی تیمش در ورزشگاه آزادی و برابر هواداران این تیم گفت: از همه پرسپولیسی ها به خاطر این نتیجه عذرخواهی می کنم.

دایی با انتقاد از وقفه ای که به خاطر بازی های تدارکاتی تیم ملی در برنامه تمرینی تیمش ایجاد شد گفت: قبل از این دوست داشتیم بازیکنانمان به تیم ملی دعوت شوند اما حالا آرزو می کنیم که بازیکنی از ما به تیم ملی دعوت نشود. ما بازیکنان ملی پوش مان را خسته تحویل گرفتیم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به پرونده اش با فدراسیون فوتبال گفت: آقای تاج در برنامه تلویزیونی بر توافق ما در سال دوم تاکید کرد و نظر من را تایید کرد. با این حال کمیته استیناف حقم را نداده و نمی دانم آقایان شب چگونه خوابشان می برد.

وی ادامه داد: با این حال تا گرفتن حقم این پرونده را پیگیری می کنم و حتی به دادگستری هم شکایت خواهم کرد. حق گرفتنی است و من برای گرفتن حقم تمام تلاشم را خواهم کرد.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پاس همدان در هفته هشتم دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر امشب در ورزشگاه آزادی تهران با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد