آخرین اخبار از اردوی پاس همدان پیش از رویارویی با پرسپولیس

تیم فوتبال پاس در شرایطی رویاروی قرمزپوشان پایتخت قرار می گیرد که از زمان انتقال به همدان در دیدارهای لیگ برتر، در برابر این تیم ناکام بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان، یک تساوی و دو باخت حاصل کار پاس در سه فصل گذشته در ورزشگاه آزادی بوده و در سه دیدار خانگی ضعیف تر عمل کرده و سه شکست را تجربه کرده است.

نقطه مثبت پاس همدان در رقابتهای جام حذفی بوده که در دو فصل متوالی در همدان، موفق شد پرسپولیس را از گردونه رقابتها خارج نماید.

اما در آستانه دیدار این دو تیم، آخرین وضعیت اردوی پاس همدان را به اطلاع بازدید کنندگان می رسانیم.

*پاسی ها جمعه راهی تهران می شوند

کاروان تیم فوتبال پاس همدان برای رویارویی با پرسپولیس فردا عازم تهران می شود.

تیم پاس که در هفته هشتم رقابت های لیگ دهم فوتبال کشور، شنبه آینده در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس تهران است، فردا همدان را به مقصد تهران ترک می کنند.

* اعزام رایگان هوادار

اعزام هواداران برای بازی پاس - پرسپولیس بصورت رایگان صورت می گیرد

کانون هواداران پاس همدان از طریق سامانه پیام کوتاه 10009898 برای بازی پاس و پیروزی اقدام به ثبت نام از هواداران خود نموده است .

به حکم قرعه تعدادی از هواداران ثبت نام شده مقرر است روز شنبه با امکانات کافی با چند دستگاه اتوبوس راهی تهران شوند تا بعنوان یار دوازدهم از تیم خود حمایت کنند.

*هتل المپیک؛ محل اقامت پاسی ها

تیم فوتبال پاس که برای رویارویی با پرسپولیس، فردا همدان را به مقصد تهران ترک می کند، اقامتی دو روزه را در هتل المپیک خواهد داشت.

*مجید حیدری؛ غایب خط دفاعی پاس

مدافع قدرتمند و انرژیک پاس با کارت قرمزی که در دیدار مقابل سپاهان دریافت کرد، به حکم کمیته انضباطی یک جلسه هم محروم شد تا علاوه بر دیدار برابر سایپا، مسابقه پاس با پرسپولیس را نیز از دست داده باشد.

به احتمال زیاد سعید لطفی جای وی را در ترکیب دفاعی پاس پر خواهد کرد که در غیر این صورت مانند بازی قبلی، همت عابدی نژاد جایگزین او خواهد شد.

*کادرفنی پاس، پرسپولیس را آنالیز کردند

کادر فنی تیم فوتبال پاس همدان با بررسی بازیهای گذشته حریف روز شنبه خود و آنالیز کامل این تیم، اطلاعات مورد نظر خود را از پرسپولیس بدست آوردند تا با آمادگی و شناخت کامل از نقاط ضعف و قوت این تیم، به مصاف حریف خود بروند .

*ترکیب پاس همدان

پاس همدان در این مسابقه به احتمال زیاد با ترکیب زیر در مسابقه جاضر می شود:

سامان صفا، ساشا کلونبجا، سعید لطفی، محسن ربیع خواه، محمد ابراهیم خسروی، روزبه شاه علی دوست، وحید علی آبادی، اکمل هولماتوف، آرتور یدیگاریان، حمید کاظمی و فرهاد خیرخواه

*تصمیم شاه علی دوست

"من فوتبالم را مدیون علی دایی هستم و باید مثل یک شاگرد خوب مقابل علی آقا درس پس بدم. "؛ این جمله روزه شاه علی دوست هافبک دفاعی پاس همدان است که در آستانه دیدار پاس و پرسپولیس، از مربی سالهای نه چندان دور خود در سایپا یاد می کند؛ "اگر مسئولین ورزشگاه آزادی اجازه دهند ، دوست دارم یک تریلی گل با خودم ببرم تا تقدیم بزرگ ترین مرد فوتبال ایران بکنم."

*بازگشت امیر محبی

مهاجم فصل گذشته تراکتورسازی که در فصل جدید به پاس همدان پیوست، در تمرین آماده سازی این تیم در هلند دچار مصدومیت شد.

محبی که به آمادگی لازم دست یافته است، به احتمال فراوان در لیست 18 نفره پاس در این دیدار جای خواهد داشت و چه بسا که در این دیدار به میدان برود.

*رویارویی یاران سابق در برابر پرسپولیس

یکی از نکات جالب این مسابقه رویارویی محسن عاشوری و فرهاد خیرخواه با تیم سابق خود است.

کاپیتان پرسپولیس در دهه 70 و بازیکن سه فصل پیش پرسپولیس در این دیدار یه مصاف تیم سابق خود می روند با این تفاوت که یکی در داخل مسطتیل سبز و دیگری و از روی نیمکت با پرسپولیس رویارو می شوند.

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام علی جان
مرسی از خبر کردنت
عالیه
واقعا خوبه
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد