کمیته انضباطی پاس همدان را محکوم کرد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام جدیدی را صادر کرد.

در 6 شهریور و به دنبال برگزاری دیدار پاس همدان – سایپای کرج، تماشاگران منتسب به تیم پاس همدان اقدام به فحاشی و توهین به داوران مسابقه درطی بازی کردند و کمیته انضباطی باشگاه پاس همدان را به مبلغ سی میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

همچنین در دیدار تیم ملوان بندرانزلی با صنعت نفت آبادان که در 6 شهریور برگزار شد، تماشاگران تیم ملوان بندرانزلی اقدام به پرتاب ترقه به داخل زمین و توهین به تماشاگران تیم مقابل کرده اند بر همین اساس، کمیته انضباطی تیم ملوان را به پرداخت مبلغ هفتاد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد و در صورت تکرار تخلف، کمیته انضباطی رای به برگزاری دیدارهای آتی بدون حضور تماشاگر در زمین خودی خواهد شد.

با توجه به تخلف تماشاگران منتسب به تیم فولاد خوزستان مبنی بر پرتاب بطری آب و ترقه به داخل زمین مسابقه در چند نوبت ، کمیته انضباطی تیم فولاد خوزستان را به پرداخت مبلغ هفتاد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد و در صورت تکرار تخلف، کمیته انضباطی رای به محرومیت از برگزاری مسابقه بدون حضور تماشاگر در زمین خودی خواهد داد.

در حکمی دیگر کمیته انضباطی اعلام کرد، با توجه به اینکه اسماعیل شریفات بازیکن تیم استقلال اهواز به مدت دو فصل با این تیم قرارداد داشته و در فصل جاری این بازیکن در فهرست این تیم قرار ندارد و با توجه به محتویات پرونده ، کمیته انضباطی نامبرده را بازیکن آزاد اعلام کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد