خیرخواه: انگیزه زیادی برای رویارویی با پرسپولیس دارم

بازیکن تیم فوتبال پاس همدان گفت: با توجه به اینکه در پرسپولیس حضور داشتم، برای این تیم بازی های زیادی نکرده ام، اما هم اکنون انگیزه زیادی برای رویارویی با این تیم دارم. 

فرهاد خیرخواه افزود: باید با گلزنی و عملکرد خوب در دیدار مقابل پرسپولیس خیلی از صحبت هایم را ثابت کنم و همیشه نیز سعی کرده ام که در زمین بازی خوب عمل کنم.

وی تصریح کرد: با جو ورزشگاه آزادی آشنا هستم و می دانم که مقابله کردن با پرسپولیس در تهران کار بسیار دشواری است که ما پتانسیل این کار را داریم و به طور حتم می توانیم برای پرسپولیس حریف سرسختی باشیم؛ زیرا در تعطیلات نیز روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار کرده ایم تا با شناختی کامل از بازیکنان و کادر فنی این تیم به مصافش برویم.

نظرات 2 + ارسال نظر

,|:;_
سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه البته این فقط یه پیشنهاده. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و متاسفانه عضویت تان رو ملغی می کنه که این واقعا برای ما ناراحت کننده هست که دوستی مثل شما رو از دست بدیم. نکته آخر این که اگر به مشکلی برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم
;"_:-

سلام
علی اقا میتونم یه خواهش ازت بکنم؟ اگه امکان داره تمومش کنید بذارید یه بارهم که شده فضای خبری ورزشی همدان آروم باشه
شمشیرهاتون رو قلاف کنید بزارید برای یه وقت دیگه
شما دوتا روزی بهترین رفیق هم بودید حالا چرا و چطوری دوشمن درجه اول هم شدید خدا میدونه
من زمانی با شماها همکار بودم و الان نیستم و همین کار شما ها رو از دور دارنم میبینم و مشاهده میکنم که شدید مایه تمسخر و خنده بعضی ها
به خدا وندی خدا چندتا بچه خبرنگار سوسول توی تهران دارن به ریش همه ورزشینویسای همدان میخندن
شما رو به ارواح خاک عزیزاتون دیگه تمومش کنید گذشته ها گذشته
اگه باهم اشتی نمیکنید حداقل دیگه همدیگر رو خراب نکنید
حالا اون بنده خدا چه بخوایم و چه نخوایم شده همه کاره و از شواهد هم پیداست که حالا حالا هم هست البته تا وقتی دکتر حسنی توی باشگاه نفسی میکشه پس بیاین به خاطر صداقت و شرف و رسالت خبرنگاری این ماجرا رو تموش کنیم
البته امیدوارم که آقی روابط عمومی هم این رو بخونه چون با اونم هستم آخه تا به جایی که رسیده خودش رو گم کرده و از دوستای قدیمش یه بهتر بگم از ژسر همکار سابقش داره انتقد میکنه
شمارو قسم به این روزا و ماه عزیز دست بردارید و بزارید در ظاهر جو ورزشی نویسان همدان آروم باشه
در ضمن آقای ثقفی شما هم کمی مقصرید اگه از همون روز اول از دوستت به ظاهر حمایت میکردی شاید این جوری نمیشدکه امیدوارم باهم دوباره خوب بشین چون یادمه پارسال هم یه موقعی به هم پریدی و دوباره شدی همون رفیق هم که به امید خدا بازم بشین
حال حرف این پیشکسوت رو گوش کن و تمومش کن
برات آرزوی موفقیت میکنم

با سلام
از شما سپاسگزارم
من تمومش کرده بودم اما اون بود که:
1- اومد و با کامنت های تهدید آمیز دوباره ماجرا را شروع کرد.
2- اون بود که ماجرای صفی زاده را به من ربط داد.
وقتی یک همکار خودش زنگ میزنه و می خواد ازش مصاحبه بگیریم که نمیشه جوابش کرد.
هرچند صفی زاده خودش خراب کرد و دوباره حرفهای خودش رو انکار کرد!
اما من فایل صدای او را داشتم ولی ناصر نژاد با بی انصافی این مساله را به ابزاری برای کوبیدن دوباره من تبدیل کرد.
**نکته: من حرفی ندارم
من به درخواست دکتر حسنی قید او و کاراش را زده بودم اما این خود او بود که بعد از قضیه صفی زاده از نو شروع کرد.
مصاحبه من در چارچوب قوعد حرفه ای و از روی واقعیت تنظیم شده بود و اون نباید من را به عنوان دشمن پاس قلمداد می کرد.
صفی زاده از ناصر نژاد انتقاد کرده بود!
چرا ناصر نژاد انتقاد از خودش رو انتقاد از پاس قلمداد می کنه و من رو تخریب می کنه!؟
ناصر نژاد ... کجا و پاس با اون همه قدمت و بزرگی کجا ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد