گزارشگر مسابقات پاس: منتقدان بی انصاف را به خدا واگذار می کنم

گزارشگر ورزشی شبکه همدان گفت: افراد بی انصافی که با هب و بغض در خصوص نحوه گزارش من اظهار نظر می کنند را به خدا واگذار می کنم.

علیرضا صفی زاده در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان، اظهار داشت: متاسفانه پس از پایان دیدار تیمهای فوتبال پاس همدان و سایپای البرز یکی از ورزشی نویسان همدان که اخیرا نیز در باشگاه پاس صاحب منصب شده، دوشنبه گذشته در روزنامه ای که مسئولیت سرویس ورزش آن را برعهده دارد، مطالبی را درج کرد که باعث شگفتی من شد.

صفی زاده افزود: چندی پیش در مراسم روز خبرنگار ملاحی، مدیر عامل پاس همدان از نحوه گزارش من انتقاد کرد و خواست که در گزارشات هوای پاس را داشته باشم، اما من در پاسخ با اشاره به همایشی که در خصوص گزارش مسابقات لیگ برتر برگزار شده بود، یادآور شدم که صدا و سیمای کشور از ما خواسته نگاهی ملی به مسابقات داشته و از جانبداری تیم ها خودداری کنیم.

این گزارشگر سیمای مرکز همدان، ادامه داد: با این حال سعی کردم در گزارش دیدار پاس برابر سایپا سنگ تمام بگذارم، به همین سبب در پایان بازی، به خاطر فریادهایم در صحنه به ثمر رسیدن گل های پاس، صدایم در نمی آمد، اما این فرد بی انصاف که خود در هنگام برگزاری مسابقه در ورزشگاه حضور داشت و مشخص نشد چگونه و کی گزارش من را دیده یا شنیده، اینگونه در روزنامه، با کسل کننده و سرد خطاب کردن صدای من، انتقاد غیر منصفانه ای را بر علیه من منتشر کرد.

علیرضا صفی زاده با انتقاد از روزنامه مذکور به علت عدم درج جوابیه وی، خاطر نشان کرد: فرد مذکور در جایی دیگر از مطلب خود با بی انصافی آورده؛ پس از به ثمر رسید گل پاس گزارش من به شکلی بوده که گویی تیم سایپا گلزنی کرده است. این اظهار نظر به هیچ وجه درست نبوده و اساساً قابل هضم نیست. بالاخره من گل را با صدای رسا گزارش کرده ام یا خیر؟ مگر نحوه گزارش گل برای سایپا با پاس فرقی دارد؟ هر چند من گلهای پاس را به خاطر اینکه به انتقاد سردار ملاحی پاسخی داده باشم، سفارشی گزارش کردم.

صفی زاده در خاتمه با بیان اینکه برخی افراد تحمل حضور او در این سطح از کار گزارشگری را ندارند، ابراز داشت: این فرد برای همه جامعه ورزش همدان شناخته شده است و همه می دانیم که چگونه به جایگاه فعلی دست یافته و اکنون نیز چگونه رسانه مذکور را به ابزاری برای رسیدن به اهدافش تبدیل کرده است. من این گونه افراد را به خدا واگذار می کنم، به کارم با قدرت و انگیزه ادامه داده و تغییری در روش کارم به وجود نمی آورم. این افراد بر این باورند که ما خبرنگاران و گزارشگران با پاس مشکل داریم، اما باید بدانند که ما از آنها به پاس نزدیکتر بوده و هستیم.   

نظرات 16 + ارسال نظر
زندی 1389/06/12 ساعت 21:30

ای ول فردوسی پور همدان

خبرنگار 1389/06/13 ساعت 10:15

گزارشگر جوان همدانی نسبت به سن وسال کمش عالیه مطمئن با شید روزی مسابقات تیم ملی را گزارش میکند از همین الان بهش تبریک میگویم

[ بدون نام ] 1389/06/13 ساعت 10:19

بعضی از همدانی ها نمیدونم چه فکری میکنند که دوست ندارن پیشرفت کسی رو ببینند بهتر از این گزارشگر دیگه تو شهرمون نداریم

[ بدون نام ] 1389/06/13 ساعت 11:02

مطمنا این گزارشگربعدازگذشت زمان وکسب تجربه بیشتر یکی ازبهترین گزارشگران کشورخواهد شد تا کور شود هر آنکه نتواند بیند

ح 1389/06/13 ساعت 11:36

اگر شما منصفانه گزارشگرما را با گزارشگران دیگر استانها مقایسه کنید متوجه خواهید شد که گزارشگر جوان ما نسبت به اکثر آنهاسر است آن هم باتوجه به این همه اطلاعات فوتبال

[ بدون نام ] 1389/06/13 ساعت 11:54

علیرضا صفی زاده جوان بسیار محجوبیه و بسیار با استعداد که از نویسندگی روزنامه تا گزارشگری و اجرای تلویزیونی و ... غیره رو تجربه کرده. اگر کسی توانایی انجام این کارها رو نداره بهتره که کنار بشینه و نگاه کنه.
البته انتقاد سازنده خوبه ولی متاسفانه قصد اون شخص تخریبه و از روزنامه ای!!!! که در اون قلم!!!! می زنه به عنوان تریبون شخصی استفاده می کنه.

نازنین 1389/06/13 ساعت 16:28 http://janjaali.us

سلام وبلاگ خوب داری. با عکس های کنسرت ترکیه شادمهر عقیلی منتظرتم[گل]

یه دوست 1389/06/14 ساعت 08:01

بعضیا تحمل پیشرفت دیگران رو ندارند آقای علی رضا صفی زاده اون ها رو به خدا واگذار کن و به آینده درخشان خودت فکر کن
(خودمونیما ،اون آقا نفهمیده چی گفته،به دل نگیر)

[ بدون نام ] 1389/06/14 ساعت 10:10

این آقا می خواهد همه رو به جنگ هم بندازه صفی زاده پسر خوبیه نباید جوابشو می داد

[ بدون نام ] 1389/06/14 ساعت 11:44

دم صفی زاده گرم که چشم بعضیا رو درآورده. شاید اون شخص انتظار داره بره توی تلویزیون و گزارشگری هم بکنه

شاید ....

سلام
من به عنوان یه هوادار میگم صدای آقای صفی زاده اصلا یه درد گزارشگری فوتبال نمیخوره به علاوهء صدای آزار دهندش ببینید در هر بازی چقدر اشتباه میکنه ( به هر حال شما که ازش حمایت میکنید از همکاراش هستید؛ این هم نظر من بود به عنوان یه هوادار واقعی...

(هر چند فکر نکنم نظر منو تایید کنید!)

حالا که تائید شد ...

[ بدون نام ] 1389/06/14 ساعت 14:05

ما هم پشتتیم صفی زاده هنوز مطلب همشهری پس غیرتت کو و گریه فصل قبلت یرابر تراکتور رو فراموش نمی کنم به این می گن تعصب نه آقایی که الکی الکی رفت پاس پست گرفت حالا شده داعیه عزیزتر از مادر

نظر شما کاملا متین

علیرضا عزیز با اقتدار به کارت ادامه بده و مطمئن باش با این گونه سنگ اندازی ها کسی که ازش اسم بردی نمیتونه کاری از پیش ببره مطمئن باش .
به قول خودت برای همه شناخته شده است پس نگران هیچی نباش

نظر شما هم قابل احترام است

پیام 1389/06/14 ساعت 22:01 http://payam-68.blogfa.com

سلام ... من قضاوتی درباره گزارش آقای صفی‌زاده نمی‌کنم. چون بازی‌های پاس را از تلویزیون ندیدم. البته تا جایی که ایشان را می‌شناسم همه اتفاق نظر دارند که از منش و شخصیت ویژه‌ای برخوردار است و دست کم سوابق قبلی‌اش مثبت است ... اما برخی نشریات ارزش خواندن هم ندارند. کسی که از فلان شخص حمایت می‌کند و به فلان شخص می‌توپد و پست می‌گیرد نوشته‌هایش چقدر ارزش خواندن دارد؟ ... موفق و پیروز باشید

نظر شما هم متین است

دارا 1389/06/15 ساعت 00:55

آقای صفی زاده همیشه چه مسابقاتی که گزارش میکردید و چه برنامه ای که تو تلویزیون داشتید.عالی.بی نقص و با اطلاعات کافی و کامل بوده.و به نظر ما و همه هم استانی ها شما یکی از بهترین گزارشگرای استان هستید.با آرزوی موفقیت های بیشتر

دوست 1389/06/16 ساعت 14:27

سلام
خواهشمندم از این حرفهای حاشیه ای دور شوید
اگر واقعن از همدیگر گله دارید مرد مردانه روبروی هم این حرفها را بزنید*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد