حاشیه های دیدار تیمهای پاس همدان و سایپای البرز؛

از اعتراض شدید تماشاگران به داوری تا شرایط سخت خبرنگاران برای ورود به ورزشگاه

علی ثقفی 

خبرگزاری فارس: دیدار تیمهای فوتبال پاس همدان و سایپای البرز با حاشیه های زیادی همراه بود که اعتراض تماشاگران به داور مسابقه مهمترین آنها بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان،‌ تماشاگران همدانی در طول دیدار تیمهای پاس و سایپا بارها به نحوه قضاوت سعید بخشی زاده، داور این دیدار اعتراض کردند.

*اوج اعتراض ها در پایان بازی بود که در هنگام خروج تیم داوری از زمین مسابقه، هواداران پاس اعتراضات خود را به شکل شدیدتری به نمایش گذاشتند.

* آرتور یدیگاریان، بازیکن ارمنی پاس همدان که در دیدارهای گذشته یکی از نفرات ثابت این تیم بود،‌ در این دیدار سکونشین شده بود.

* کرم رضا پیریایی، استاندار همدان، سید عبدی افتخاری، مدیرکل تربیت بدنی همدان، اکبر عابدی، رئیس سازمان بازرسی غرب کشور و کریم مطهری، معاون پشتیبانی استانداری همدان از میهمانان ویژه این دیدار بودند.

* خبرنگاران همچون دیدار گذشته شرایط سختی را برای ورود به ورزشگاه داشتند؛ درب ورودی خبرنگاران و قسمت VIP از یک محل در نظرذ گرفته شده و خبرنگاران مجبورند از میان انبوه تماشاگران که اکثرا بلیط ندارند و در انتظار باز شدن دربهای ورودی هستند، خود را به داخل ورزشگاه برسانند.

* در بین دو نیمه و در هنگام خروج بازیکنان پاس از زمین، کریم ملاحی مدیرعامل پاس همدان همت عابدی نژاد را مورد خطاب قرار داد؛ اشتباه همت عابدی نژاد موجب دریافت گل تساوی پاس در نیمه اول شد.

*در ابتدای بازی روزبه شاه علی دوست، نادر احمدی و سعید لطفی به سمت نیمکت سایپا رفتند و از مایلی کهن و همکارانش برای حضور در این مسابقه رخصت گرفتند.

* حضور افراد غیر مسئول و غیر خبرنگار در کنفرانس خبری بعد از بازی، مشکلاتی را برای خبرنگاران ایجاد کرده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد