آدرس او هم به فروشنده کراک می‌خورد!

طالب‌نسب: این وصله‌ها به من نمی‌چسبد

خبر بازداشت آقای الف و آدرس‌هایی که در مطلب روزنامه‌ای که خبر آن را منتشر کرده بود، تمام و کمال به یدا... اکبری می‌خورد اما غیر از اکبری، تنها شخص دیگری که ممکن بود فرد مورد نظر این مطلب باشد و آدرس‌هایش به آن می‌خورد، اصغر طالب‌نسب بود. 

غیر از این دو نفر هیچ بازیکن سابقی از استقلال وجود ندارد که در پاس‌همدان هم توپ زده باشد و الان بدون تیم مانده باشد. البته طالب‌نسب که اواسط فصل قبل از پاس‌همدان جدا شده بود، هنوز بدون تیم مانده اما از فوتبال خداحافظی نکرده و در آستانه پیوستن به یک تیم دسته اولی است. پس از تکذیب سفت و سخت اکبری و واکنش تند او به این خبر، اصغر طالب‌نسب هم این ماجرا را رد کرد.

البته همین که این بازیکن تلفن خود را جواب می‌دهد، خودش دلیل کافی برای رد این خبر است. کسی که به جرم نگهداری و ساخت کراک متهم شده باشد، قطعا در زندان است و نمی‌تواند در خانه خود بنشیند و به تلفن‌ها پاسخ دهد. با این حال صحبت‌های دومین گزینه برای آقای الف بودن را بخوانید:
«این وصله‌ها به من نمی‌چسبد. روزنامه نمی‌خوانم و از این مطلب هم اطلاع ندارم، چون به اسم من اشاره نکرده مهم نیست و موضوع را پیگیری نمی‌کنم. برخی روزنامه‌ها برای فروش بیشتر دست به این کارهای غیراخلاقی می‌زنند و طوری آدرس می‌دهند تا پای چند نفر وسط بیاید و شکایتی علیه‌شان شکل نگیرد اما به آنها توصیه می‌کنم از این کارها دست بردارند و با آبروی افراد بازی نکنند. فقط می‌توانم بگویم برای افرادی که دست به چنین کارهای غیراخلاقی می‌زنند تا فروش خود را چند عدد بالاتر ببرند، متاسفم.»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد