سرمربی نفت تهران: پاس فقط متعلق به تهران است

علی ثقفی

خبرگزاری فارس: سرمربی نفت تهران گفت: تیم پاس به تهران تعلق دارد و انتقال این تیم به همدان کاری اشتباه بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسین فرکی سرمربی نفت همدان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی پاس همدان و نفت تهران، در جمع خبرنگاران گفت: ما تیم پاس را به طور کامل آنالیز کرده بودیم و برای کسب نتیجه به همدان آمده بودیم. از نتیجه بدست آمده راضی هستیم چرا که در برابر تیم جوان، قدرتی و پر انگیزه ای چون پاس همدان این نتیجه را بدست آوردیم.

وی ادامه داد: پیش بینی ما از بازی در نیمه اول نتیجه مساوی بود اما خلاقیت خوزه نارسیو و ضربه ایستگاهی زیبای او ما را در نیمه اول از پاس جلو انداخت.

فرکی اظهار داشت: در نیمه دوم اگر مهاجمان ما روی موقعیتهای بدست آمده دقت بیشتری به خرج می دادند، ما حتی می توانستیم برنده بازی باشیم.

سرمربی نفت تهران، عنوان کرد:‌ ما به علت فرصت کم، لیگ امسال را با مشکلات زیادی آغاز کردیم و اکثر کارشناسان بر این باور بودند که تیم ما یکی از کاندیدا های اصلی سقوط به دسته پائینتر است. هرچند هنوز برای قضاوت زود است اما با بالاتر بردن انگیزه بازیکنان نتایج بهتری نیز کسب خواهیم کرد.

فرکی که سابقه بازی و مربیگری در پاس تهران را نیز در کارنامه دارد‌ در خصوص انتقال پاس به همدان، یادآور شد: پاس فقط به تهران تعلق دارد. پاس در تهران تماشاگران پنهانی داشت که همه آنها از این انتقال دلخور شدند. این مانند جابه جا کردن خانه پدری خاندان بزرگی بود که اکنون از آنها خواسته می شود که باز هم این خانه را خانه خود بدانند اما این مساله دیگر امکان پذیر نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد