تقابل با پاس پس از مدت‌ها برایم جالب است

فرکی: تجربه لیگ برتری بازیکنان نفت هنوز کم است 

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: مقابل پاس همدان کار آسانی نخواهیم داشت اما قطعا برای گرفتن هر سه امتیاز بازی به مصاف آنها خواهیم رفت.

حسین فرکی، پیرامون شرایط نفت تهران در آستانه بازی مقابل تیم پاس همدان اظهار کرد: فشردگی مسابقات لیگ قطعا به ضرر تیم نفت است. ما هنوز از شرایط بازی با فولاد رها نشدیم که باید عازم همدان شویم. به هر حال به دلیل آن که نتیجه را در بازی قبل واگذار کردیم سعی داشتیم در این مدت و 3، 4 جلسه تمرینی که پیش از بازی با پاس داریم بازیکنان را از نظر شرایط روحی آماده کنیم و سطح انگیزه آنها را به وضعیت مطلوبی برسانیم. این اقدامات در کنار سایر برنامه‌های فنی و تمرینی ما برای آنها بوده است.

وی گفت: به هر حال در این فرصت‌های کوتاه مجبوریم برنامه‌ها را اولویت‌بندی کرده و بهترین‌ها را برای بازیکنان در نظر بگیریم تا آنها بتوانند آماده بازیها شوند. هر چند این جمله تکراری است اما دیگر همه متوجه شده‌اند که تیم نفت پس از آن که از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرد فرصتی برای استراحت نداشت. به هر حال ما گرفتار یکسری اتفاقات هستیم که تنها با تلاش بازیکنان و قدرتنمایی آنها در بازیهای مختلف می‌توانیم از این وضعیت با موفقیت رها شویم.

فرکی گفت: پیش‌بینی کرده بودیم که پس از هفته هفتم اردوی برون مرزی را داشته باشیم تا جبران عدم تمرینات کافی پیش از فصل باشد، اما پس از هفته هفتم تنها وقفه‌ای دو هفته‌ای خواهیم داشت که در ایام ماه مبارک رمضان هم هست که به دلیل شرایطی که این ماه دارد ما برگزاری اردوی خارجی را به پس از هفته نهم موکول کردیم تا بتوانیم به مدت 15 روز برای ادامه بازیهای لیگ وضعیت بهتری پیدا کنیم.

سرمربی تیم نفت در ارزیابی‌اش از تیم پاس همدان اظهار کرد: این تیم را به دقت آنالیز کرده‌ایم. آنها ضمن سابقه طولانی که در فوتبال کشور دارند در لیگ امسال هم تیم فیزیکی خوبی را تشکیل دادند و از 12 امتیاز ممکن 9 امتیاز را کسب کردند. قطعا برابر آنها کار آسانی نخواهیم داشت و برای موفقیت باید از تمام توانمان استفاده کنیم. هر چند یک بازی خارج از خانه خواهیم داشت، اما بی‌شک برای کسب سه امتیاز به همدان می‌رویم. انشاالله با تلاش بچه‌ها بسیار خوشبینم که نتیجه خوبی از این بازی بگیریم. پاس هم در سالهای دور تیم سابق من بوده است و تقابل با این تیم پس از مدت‌ها می‌تواند برایم جالب باشد.

فرکی درباره کارشناسی داوری بازی تیمش مقابل فولاد در برنامه تلویزیونی 90 گفت: به هر حال کارشناس داوری اعتقادش این بود که پنالتی‌هایی که به ضرر ما گرفته شد صحیح بوده و البته خودمان هم با دیدن صحنه‌ها این اعتقاد را پیدا کردیم. اشتباهات داور در دو صحنه بسیار محرض و تعیین کننده بود که یکی از آنها نگرفتن یک پنالتی صحیح به سود تیم ما بود و یکی هم اخراج بازیکن حریف در اواسط نیمه نخست که روال بازی و کار ما را به هم زد. یکی از این اشتباهات در ظاهر به ضرر ما بود اما در مجموع آن اتفاقات به ضرر تیم نفت تمام شد.

وی افزود: اگر آن چند دقیقه‌ای که طی آن سه گل را از تیم فولاد دریافت کردیم از تمام مدت بازی جدا کنیم در سایر مقاطع بازی فوتبال خوبی را ارائه دادیم و بسیار پرتلاش بودیم که می‌توانست این شکست با اختلاف سه گل برای ما رقم نخورد. همانطور که قبلا هم گفته بودم تیم ما یک مقداری کم تجربه است و عمده بازیکنان تجربه لیگ برتری کمی دارند که این در شرایط مختلف تاثیرش را در بازی‌های ما خواهد داشت. به طور مثال وقتی تیم ما گل ابتدایی را در مقابل نفت خورد سازمان دفاعی نفت به هم ریخت. امیدوارم این شرایط را بتوانید در بازیهای آینده بهبود بخشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد