مشکل نور ورزشگاه یادگار امام همچنان پابرجاست

دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و پاس همدان به دلیل قطع برق و مشکلات مربوط به نور ورزشگاه ناتمام ماند تا این بازی امروز و در ساعت 21و 45 دقیقه دوباره تکرار شود.

قطع برق در ورزشگاه یادگار در بازی جمعه شب در حالی اتفاق افتاد که مدیرکل تربیت بدنی استان تنها چند روز مانده به آغاز رقابت های لیگ برتر، از تقویت نور ورزشگاه یادگار امام خبر داده بود و در جمع رسانه ها اعلام کرد که امسال در این زمینه هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت و قطعی برق در حین انجام بازی های لیگ برتر در تبریز تحت هیچ شرایطی به وجود نخواهد آمد.

اما با وجود اعلام اسبقیان، در اولین دیدار لیگ برتر که در ماه مبارک رمضان برگزار می شد، برق ورزشگاه قطع شد.

این دیدار که تنها 33 دققیه از آن گذشته بود به دلیل قطع برق نیمه تمام ماند و با وجود اینکه بازیکنان هر دو تیم به مدت بیش از 40 دقیقه منتظر ماندند، اما اتصال دوباره برق ورزشگاه ممکن نشد.

در همین ارتباط نماینده فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اگر مسئولان اجرایی مسابقه امکان اتصال برق را فراهم می کردند، بازی دوباره از سر گرفته می شد، گفت: متاسفانه این امکان ممکن نشد و بازی باید 24 ساعت بعد برگزار شود.

مجتبی شهبازی افزود: در صورت تکرار این مشکل و قطع دوباره بازی در مسابقه امروز، تاریخ برگزاری مجدد آن از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد و محرومیت تماشاگران تبریزی نیز در اولین بازی تراکتورسازی در تبریز اعمال می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد