جهانبازی: دیدار تراکتورسازی و پاس همدان باید از ابتدا تکرار شود

داور دیدار نیمه تمام تیم های تراکتورسازی تبریز و پاس همدان گفت: این دیدار باید امشب از ابتدا تکرار شود. 

یدالله جهانبازی افزود: پس از قطع برق ورزشگاه یادگار امام نزدیک به 40 دقیقه در زمین منتظر ماندیم تا در صورت رفع اشکالات فنی دوباره مسابقه را ادامه دهیم که چنین امکانی فراهم نشد و مجبور به لغو مسابقه شدیم.

وی اضافه کرد: مسئولان ورزشگاه حتی تلاش کردند تا از طریق ژنراتورها برق ورزشگاه را تامین کنند ولی بازهم یکی از ژنراتورها دچار نقص فنی شد و عملا از این طریق نیز امکان تامین نور ورزشگاه مهیا نشد تا لغو مسابقه را اعلام کنم.

این داور فوتبال کشورمان در مورد نحوه انجام دوباره این مسابقه اظهار داشت: طبق آئین نامه کمیته داوران، این مسابقه باید با 24 ساعت تاخیر از ابتدا تکرارشود و به همین خاطر تیم داوری این دیدار در تبریز ماندند تا امشب این مسابقه مجددا تجدید شود.

جهانبازی تصریح کرد: هیچگونه مشکل دیگری برای برگزاری این مسابقه وجود نداشت و تمامی شرایط لازم برای انجام این مسابقه فراهم بود و تصور می کنم قطع برق یک اتفاق غیر قابل پیش بینی بود.

دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و پاس همدان در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر جمعه شب و در حالی که تا دقیقه 33 بدون گل پیگیری می شد، به دلیل قطع برق ورزشگاه نیمه کاره رها شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد