سردار ملاحی: فردوسی‌پور در فوتبال هیچ جایگاهی ندارد

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: آقای فردوسی‌پور که خود را همه کاره می‌داند، در فوتبال کشور از هیچ‌گونه جایگاهی برخوردار نیست. 

کریم ملاحی در حاشیه نشست تقدیر از خبرنگاران استان اظهار داشت: نگاه خبرنگاران استان به تیم پاس که پیشانی ورزش همدان است، باید یک نگاه حمایتی و ملی گونه باشد و با نگارش تحلیل‌های فنی و نگاهی که از بیرون به تیم پاس میشود می‌توانند راهگشا و به نوعی مشاور فنی در امور تیم باشند.

وی افزود: خبرنگاران به عنوان مشاوران فنی باید با قلم خود زمینه را برای ایجاد روحیه و امید در تیم فراهم کنند.
مدیرعامل باشگاه پاس گفت: اصغر مدیر روستا از هرگونه سخن منطقی پذیرایی می‌کند و خبرنگاران می‌توانند با دیدگاه خود کمک شایانی را به پاس انجام دهند و اگر در مواقعی از تیم انتقاد می‌کنید باید در ادامه آن انتقاد، پیشنهادی هم برای برطرف کردن آن ارائه دهید.
وی با اشاره با وضعیت کنونی تیم پاس گفت: امسال ما باید برای رسیدن به یک ترکیب ایده‌آل با مهره‌های خود بازی کنیم، زیرا در حال حاضر تیم، بازیکن شش دانگ که برای یک منطقه خلق شده باشد را ندارد.
ملاحی ادامه داد: تیم پاس در فصل جدید ستاره نخریده است و در فکر ستاره‌سازی است و مطمئن باشید با این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.
مدیرعامل باشگاه پاس افزود: من در چند استان کشور کار مدیریتی انجام داده‌ام اما تا به حال همچنین حمایتی که از پاس در همدان می‌شود را در هیچ استان دیگر برای تیم‌های آنها ندیده‌ام که این می‌تواند رمز موفقیت پاس باشد.
وی تأکید کرد: باید تیم را طوری حرکت دهیم که موجب دلگرمی مسئولان و هیئت مدیره شویم، زیرا اگر کوچک‌ترین لغزشی از سوی مسئولان نسبت به پاس انجام گیرد، سرنوشت پاس مانند تیم‌هایی نظیر ابومسلم و استقلال اهواز می‌شود.
ملاحی ادامه داد:‌ فاصله ظاهری لیگ برتر با دسته اول یک پله است اما در ظاهر این فاصله را می‌توان با 100 پله دید زیرا تیم‌هایی که از لیگ برتر راهی دسته اول می‌شوند به کلی نابود می‌شوند و کار خیلی سختی را نیز برای ادامه پیش رو دارند.
وی بیان داشت: پاس پیشانی ورزش استان است و به نوعی ورزش همدان را ملی کرده است تا جایی که معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی کشور بر سر تمرین پاس حاضر می‌شود که نشان‌دهنده این است که پاس فراتر از استان بوده و در سطح ملی برای دولتمردان شناخته شده است.
مدیرعامل سابق پاس تهران با اظهار نظر در مورد تیم فعلی پاس ادامه داد: شناسنامه باشگاه پاس به نام همدان خورده است و دیگر هیچ کسی و هیچ قدرتی نمی‌تواند این تیم را از همدان به جای دیگر انتقال دهد و شایعاتی که مبنی بر بازگشت این تیم از همدان به تهران است، کذب است و اگر امروز در پاس هستیم، شاید فردا نباشیم اما پاس برای همیشه در این استان باقی می‌ماند.
وی تاکید کرد: باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که پاس همدان بتواند به افتخارات دوران تهران خود نزدیک شود گرچه این کار بسیار سخت است اما همدان می‌تواند افتخارات پاس تهران را تکرار یا خود را به آن نزدیک‌تر کند.
مدیر مو سفیدکرده فوتبال و تیم پاس، این تیم را دارای مخالفان و منتقدان زیادی دانست و خاطرنشان کرد: تیم پاس دارای منتقدان و مخالفان زیادی در سطح ملی است که می‌توان به برنامه 90 اشاره کرد.
وی با اشاره به مخالفت فردوسی‌پور با انتقال پاس به همدان تصریح کرد: آقای عادل فردوسی‌پور که خود را همه کاره می‌داند در فوتبال کشور فاقد هرگونه جایگاه بوده است و وی در بین هزار نفر در این فوتبال شاید نفر 999 باشد.
ملاحی ادامه داد: فردوسی‌پور دارای یک تریبون پربیننده است و با این برنامه خود، ما را به گوشه رینگ برده و مجبور به حالت تدافعی کرده است.
وی در پایان سخنان خود گفت: تیم پاس و مجموعه آن، تیمی نیست که به راحتی بتوان با آن بازی کرد و مطمئن باشید پاس برای همیشه خانه خود را همدان کرده است و امیدوارم مخالفان و منتقدان این تیم کمی منطقی‌تر به انتقال این تین نگاه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد