صحبت های ملاحی انرژی ارائه یک بازی خوب را به من داد

شاه علی دوست : از سردار ملاحی سپاسگزارم  

هافبک میانی تیم فوتبال پاس همدان که از بهترین های پاس مقابل پیکان شناخته شد، عنوان کرد: بازی خوبم را مدیون صحبت های گرم و امید بخش سردار ملاحی هستم.

وی اضافه کرد: پیش از این بازی متأسفانه نتوانسته بودم در ترکیب ثابت تیمم به میدان بروم و این موضوع باعث تضعیف روحیه ام شده بود اما صحبت های گرم و امید بخش مدیر عامل تیم باعث شد با تمام توانم در تمرینات شرکت کنم و در نهایت ضمن حضور دوباره در ترکیب اصلی تیم ، بتوانم بازی خوبی هم به نمایش بگذارم.

روز به شاه علی دوست با ابراز خوشحالی از بردی که مقابل پیکان کسب کردند افزود: برای کسب این برد هم قسم شده بودیم که خوشبختانه به هدف خود رسیدیم و به عقیده من علاوه بر نتیجه در بازی زیبا نیز پیروز شدیم.

وی تأکید کرد: این برد زمینه روحی خوبی برای ما بازیکنان فراهم کرد تا با شادابی و نشاط در تمرینات شرکت کنیم و آماده کسب سومین بردمان در مقابل تراکتور سازی شویم.

وی ادامه داد: هرچند بازی مقابل این تیم دشوار است  اما تجربه بازی سال گذشته به ماثابت کرد که می توانیم در تبریز هم امتیاز کامل گرفت و پیروز شد.

هافبک با اخلاق پاس در پایان  از زحمات پدر و مادرش که با صحبت و ایجاد بستر های مناسب، باعث تقویت روحیه وی در طی این دو هفته شده اند تشکر و قدر دانی کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد