به بهانه روز خبرنگار؛

ورزشی نویسان همدان زحمت کشان بی ادعا

علی ثقفی

هگمتانه-سرویس ورزش: بار دیگر سالی نو شد و پنج ماه از آن سپری گشت تا در هفدهمین روز از مرداد ماه یادی از خبرنگاران و زحمات این قشر از جامعه شود.

خبرنگاران به عنوان اصلی ترین و موثرترین اعضاء جامعه خبر و رسانه، با وجود همه زحماتی که می کشند، معمولا مورد بی مهری قرار گرفته و در نوک تیررس خبرسازان قرار می گیرند و اغلب از سوی هیچ ارگان و سازمانی نیز مورد حمایت قرار نمی گیرند. 

با وجود اینکه در بین کلیه جوامع مختلف خبری، خبر ورزشی مخاطب و علاقمندان بیشتری را شامل می شود، اما ورزشی نویسان در جمع اهالی خبر از پائینترین جایگاه و مزایا برخوردارند که جای بسی تاسف دارد.

جلسات و نشستهای خبری در سایر زمینها معمولا در فضاهای بسته و با ضیافتهای آنچنانی و پر زرق و برق برگزار می شود، در حالی که مکانهای خبرساز در حوزه ورزش اکثرا نقاط دور افتاده و رو باز است که علاوه بر تحمل سختی و هزیته های راه تا رسیدن به مقصد، بسته فصول سال، پذیرش و تحمل سرما و گرمای روزگار را نیز شامل کی شود.

از سویی دیگر ورزشی نویسان همدان به نسبت ورزشی نویسان کشوری از مزایا و جایگاه پائینتری برخوردارند و بسیاری از حرف و حدیث ها و سوء استفاده هایی که بعضاً به حق یا ناحق در مورد برخی خبرنگاران ورزشی مطرح می شود، ابداً شامل حال این افراد نمی شود و بسیاری از ایشان صرفاً بر اساس عشق به این حرفه و بدون توقعات مالی قلم را بر کاغذ می غلتانند، به همین الحق و الانصاف شایسته ستایش هستند.

به بهانه روز خبرنگار فرصت را غنیمت شمرده و به همه همکاران ورزشی نویس این روز را تبریک می گوئیم. روزتان مبارک 

نظرات 4 + ارسال نظر
saba 1389/05/16 ساعت 15:00 http://acmusic.blogsky.com

ویدئو اجرای زنده و بسیار زیبای اندی به نام خوشگلا باید برقصند www.acmusic.blogsky.com

علی جان، روز خبرنگار بر تو و همه همکاران خوبم فرخنده باد
و خسته نباشی از این همه تلاش. دست مریزاد
گنجه ای

سلام

چطوری علی جون
روزت موارک دادا . ممنون که سر زدی

پیام 1389/05/17 ساعت 22:24 http://payam-68.blogfa.com

سلام ... سانسور صحبت‌های من در کلیپ پخش شده در مراسم روز خبرنگار باعث ایجاد سوتفاهماتی شد که به ذکر توضیحات آن پرداختم. از شما خبرنگار ورزشی درخواست دارم مطلب جدید وبلاگ و به خصوص قسمت پایانی آن را با دقت مطالعه کنید ... موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد