علی آبادی فقط می تواند کاپیتان خانه شان باشد

مدیرروستا: برای کسب سه امتیاز به میدان رفته بودیم

علی ثقفی 

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: ما روی سه امتیاز این دیدار حساب کرده بودیم و برای هدف کسب پیروزی مقابل پیکان قرار گرفتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی اصغر مدیر روستا در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر پیکان با تبریک روز خبرنگار، در جمع خبرنگاران گفت: از همه ورزشی نویسان استان تشکر می کنم. مقالات انتقادی و پشتیبانی خبرنگاران از نظر من مثبت است و اگر وظیفه آنها در قبال تیم بیشتر از ما نباشد، کمتر هم نیست.

سرمربی پاس همدان در خصوص نتیجه بازی، اظهار داشت: ما برای پیروزی به میدان رفته بودیم و خیلی زود به گل برتری دست پیدا کردیم اما چون موقعیت های بعدیمان گل نشد، تیم پیکان انگیزه بیشتری برای نزدیک شدن به دروازه ما پیدا کرد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بچه ها خسته شده بودند اما خوشبختانه تیم پیکان که از سرمربی و بازیکنان خوبی بهره می برد، نتوانست به گل دست پیدا کند و ما سه امتیاز این دیدار را بدست آوردیم.

مدیر روستا در خصوص تعویض ها و ترکیب انتحابی برای این بازی، خاطر نشان کرد: نادر احمدی خسته شده بود و خودش درخواست تعویض کرد. مجید حیدری در قلب دفاع بازی موثری را ارائه کرد و روزبه شاه علی دوست و وحید علی آبادی در پست هافبک دفاعی و میانی بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: سعید لطفی هنوز به مرز آمادگی نرسیده و به محض رسیدن به شرایط مطلوب در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت و بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست.

سرمربی پاس همدان در خصوص وضعیت کاپیتانی پاس و انتخاب کاپیتان دوم پاس در صورت عدم حضور سامان صفا، گفت: در شرایطی که سعید لطفی آماده نباشد و صفا نیز غایب باشد، مهدی اسلامی که جانشین صفا در چارچوب دروازه می شود، بازوبند را بر بازو خواهد بست.

مدیر روستا در پاسخ به خبرنگاری مه وحید علی آبادی را به عنوان کاپیتان دوم پاس پیشتهاد داد، ابراز داشت: کاپیتانی که صرفاً بر اساس سابقه بازی نیست و بازیکن برای کاپیتان شدن، به فاکتورهایی چون تجربه و پختگی نیاز دارد. علی آبادی فقط می تواند کاپیتان خانه شان باشد.

وی در خاتمه در خصوص وضعیت مصدومان پاس، یادآور شد: امیر محبی از این هفته به تمرینات ملحق خواهد شد اما اودو تا هفته نهم می تواند برای ما به میدان برود. من به تیم پزشکی اولتیماتون دادم که مصدومان را زود تر برسانند.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد