لطفی : انگیزه زیادی برای بازی مقابل پیکان دارم

مدافع جدید پاس همدان گفت : برای بازی مقابل تیم سابقم انگیزه زیادی دارم که اگر با صلاحدید سرمربی و کادر فنی به بازی گرفته شوم با بازی خوبم این اعتماد را جبران می کنم و انگیزه ام را به اثبات می رسانم.

سعید لطفی عنوان کرد : با وجود اینکه در دو بازی قبلی با صلاحدید کادر فنی به میدان نرفتم اما برای  بازی روز جمعه مقابل پیکان قزوین انگیزه زیادی دارم تا بتوانم در دیدار مقابل تیم سابقم خوش بدرخشم و برای تیمم مثمر ثمر باشم.

وی تأکید کرد: البته صلاحدید کادر فنی را به عقاید خودم ترجیح می دهم چرا که می دانم انتخاب آنان طبق برنامه و وضعیت بازیکنان است.

مدافع سفید و سبز پوشان که در دو بازی تیمش به میدان نرفته اما موشکافانه بازیهای تیمش را دیده و دنبال کرده در خصوص نتایج تیم اظهار داشت: خدا را شکر شروع خوبی داشتیم و در بازی اول یک برد معقولانه کسب کردیم اما در خصوص بازی مقابل استیل آذین باید بگویم که تیم هیچگونه مشکل فنی نداشت و کم تجربگی آن شکست را رقم زد که با تدابیر و درایت بالای مسئولین و سرمربی تیم ، شک ندارم دیگر چنین نتیجه ای برای تیم با انگیزه پاس رقم نمی خورد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد