امیدوارم جمعه ورزشگاه قدس مملو از تماشاگر باشد

علی آبادی :  از همشهری هایم توقع بیشتری دارم  

هافبک همدانی تیم فوتبال پاس با بازیهای خوبش در فصل قبل اعتماد مدیر روستا را به خود جلب کرد و در بازی مقابل استیل آذین علی رغم شکست تیمش، نمایش خوبی داشت. 

علی آبادی در گفت و گو با ما با گله گذاری از همشهریانش، گفت: استقبال کم مردم همدان از اولین دیدار پاس در لیگ دهم باعث ناراحتی ام شد چرا که من از همشهریان فوتبال دوستم توقع بیشتری داشتم و دارم.

وی ادامه داد: مهم ترین امتیاز بازیهای خانگی یک تیم حضور هوادارانش است که من در بازی اول با دیدن سکو های خالی غافلگیر شدم و به خودم قول دادم در اولین فرصت از آنان گلگی کنم و بعد بخواهم که همانند فصل قبل تیمشان را با حضور فیزیکی در استادیوم حمایت کنند.

وحید علی آبادی در خصوص دیداری که پاس روز جمعه مقابل پیکان پیش رو دارد عنوان کرد: با اطلاعی که از وضعیت تیم خودم دارم می دانم از لحاظ فنی و برنامه چیزی کم نداریم بعلاوه اینکه میزبانیم ، محکوم به برد هستیم و با شرایطی که عنوان کردم توانایی برد را هم داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد