سعیدلو: تیم پاس همدان باید افتخارات گذشته خود را تکرار کند

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان تربیت بدنی کشور گفت: تیم پاس همدان در هیات دولت جایگاه ویژه‌ای دارد و همه انتظار دارند مانند گذشته افتخارات ارزنده‌ای را در سطح فوتبال حرفه‌ای کسب کند.

علی سعیدلو در جریان دیدن تمرین تیم پاس همدان در ورزشگاه شهید مفتح این شهر افزود:این تیم یکی از مفاخر فوتبال ایران است و انتظار داریم بتواند در رقابتهای لیگ برتر مانند دوران اوج گذشته خود افتخارآفرین باشد.

وی اضافه کرد: فوتبال به عنوان پرمخاطب‌ترین رشته ورزشی جهان نزد مردم جایگاه خوبی دارد و اطمینان داریم با انتقال تیم پاس به همدان شاهد شکوفایی فوتبال این استان خوایهم بود.

وی با تقدیر از سردار کریم ملاحی مدیرعامل باشگاه پاس همدان، افزود: این تیم پس از انتقال به همدان به لحاظ جذب هوادار و نیز ایجاد نشاط و شادابی در ورزش استان موفق عمل کرده است و اطمینان داریم با توجه به هیات مدیره کاملا ورزشی آن، این باشگاه سیر صعودی خود را در لیگ برتر فوتبال کشور خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان نیز گفت: افتخار می‌کنیم دولت نهم بویژه رییس جمهوری، ورزش را در جایگاه ویژه‌ای قرار داده و توانسته است کارنامه بسیارموفقی را در این بخش داشته باشد.

سردار کریم ملاحی افزود: باشگاه پاس به عنوان پرافتخارترین تیم فوتبال ایران با قدمت بیش از ‪ ۵۰‬ساله،هم اینک از جایگاه خوبی نزد هواداران و مسوولان استان همدان برخوردار است و بطورقطع با حمایت همه جانبه مسوولان استان و کشور می‌توانیم شرایط ایده آلی را برای این تیم فراهم کنیم.

معاون رییس جمهوری در این بازدید، قول مساعدت مالی به باشگاه پاس همدان را داد.

سعیدلو، همچنین از امکانات ورزشگاه شهید مفتح همدان دیدن کرد و خواستار رفع کمبودهای این ورزشگاه ‪ ۱۵‬هزار نفری شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد