معدنچی و کریمی به بازی با پاس همدان می‌رسند

سرپرست باشگاه استیل آذین از آمادگی مهرزاد معدنچی و علی کریمی برای دیدار با پاس همدان خبر داد. 

صادق درودگر در خصوص شرایط استیل آذین گفت: خوشبختانه مصدومیت علی کریمی و مهرزاد معدنچی برطرف شده و این دو بازیکن بدون هیچ مشکلی با تیم تمرین می کنند و برای دیدار روز شنبه مقابل پاس همدان کاملا آماده اند.

وی افزود: کادرفنی تیم از شرایط تمرینی بازیکنان رضایت کامل دارد و با این وفاق و همدلی که میان بازیکنان تیم ایجاد شده ما به موفقیت در این فصل کاملا امیدواریم. هدف ما در این فصل کسب مقام قهرمانی و راهیابی به رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست که انشاالله در سایه این اتحاد و رفاقتی که میان اعضای کادر فنی و همچنین بازیکنان تیم به وجود آمده به این مهم دست خواهیم یافت.
درودگر در مورد بازی روز شنبه استیل آذین برابر پاس همدان گفت: در گرمای شدید اهواز و در حالی که چند بازیکن اصلی مان را به همراه نداشتیم برابر فولاد خوزستان بازی خوبی ارائه کردیم و توانستیم 3 امتیاز شیرین خارج از خانه را کسب کنیم. در مقابل پاس با توجه به اینکه میزبان هستیم و مصدومان تیم هم به شرایط بازی رسیده اند چاره ای جز پیروزی نداریم، هر چند که پاس هم تیم خوبی است و در بازی اول خود توانسته مس کرمان را شکست دهد.
سرپرست استیل آذین در پایان گفت: در این فصل برای همه تیم ها احترام قائلیم و هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم اما برای رسیدن به هدفی که برای خودمان یعنی قهرمانی ترسیم کرده ایم، با تمام قدرت به مصاف رقبای خود می رویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد