غلامی: می خواهم نخستین گلم در فصل جدید را به پاس همدان بزنم

مهاجم تیم فوتبال استیل آذین گفت: با حضور کریمی و معدنچی قدرت استیل آذین چند برابر خواهد شد. 

محمد غلامی در خصوص بازی گذشته تیم استیل آذین اظهار داشت: در بازی مقابل فولاد هافبک های ما خیلی خوب کار کردند و با توجه به اینکه ما کریمی و معدنچی را نداشتیم، موقعیت های زیادی روی دروازه فولاد ایجاد کردیم که با بدشانسی من و سیاوش اکبرپور توپ هایمان تبدیل به گل نشد. یک بار من و یک بار هم سیاوش توپ را به تیرک دروازه زدیم اما با ضربه زنیدپور به گل رسیدیم و توانستیم 3 امتیاز این بازی حساس را بگیریم.

غلامی در خصوص بازی با پاس همدان گفت: خوشبختانه کریمی و معدنچی آماده بازی هستند و این قدرت و توان تیم ما را چند برابر خواهد کرد. به لطف خدا از این بازی گلزنی را آغاز می کنم و برای این بازی انگیزه بسیار زیادی دارم. برای این بازی لحظه شماری می کنم و می خواهم نخستین گلم در فصل جدید را به پاس همدان بزنم. تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد و با رفاقت و همدلی که در تیم ایجاد شده مطمئنا این بازی را می بریم و از همین ابتدای مسابقات جزو تیم های بالای جدول خواهیم بود.
مهاجم استیل آذین افزود: با کریمی حرف زدم و اطمینان داد که برای این بازی آماده است و ما مهاجمان استیل آذین می توانیم در این دیدار روی بازیسازی این ستاره فوتبال کشورمان حساب کنیم. واقعا همه اعضای تیم از بازگشت کریمی و معدنچی خوشحالند و این می تواند به موفقیت استیل آذین مقابل پاس همدان کمک کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد