اشجاری : مقابل پاس همدان فقط به دنبال 3 امتیاز هستیم

مدافع ملی پوش استیل آذین معتقد است که تیمش در رقابت های لیگ شروع خوبی داشته و بازی به بازی عملکرد بهتری خواهد داشت. 

حسن اشجاری در خصوص نخستین دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: بازی با فولاد شرایط خاصی داشت چراکه اولین بازی هر دو تیم بود و با تغییراتی که تیم ها در فصل نقل و انتقالات داشتند، شناخت لازم برای در نظر گرفتن تاکتیک ویژه ای وجود نداشت و مربیان مجبور بودند که با تماشای نمایش تیم حریف در اوایل بازی، برای بازیکنان طرح و برنامه  در نظر بگیرد. این کار ما را تا حدودی مشکل کرده بود ضمن اینکه شرایط جوی اهواز و گرمای شدید هم مزید بر علت شده بود تا نتوانیم با همه توان مقابل میزبان قرار بگیریم.

مدافع چپ استیل آذین ادامه داد : خوشبختانه در نیمه دوم توانستیم فولاد را بیشتر تحت فشار قرار دهیم و دو بار تیرک دروازه حریف را هدف قرار دادیم که با بدشانسی توپ درون دروازه قرار نگرفت اما در دقایق پایانی روی ضربه زیبای زنیدپور به 3 امتیاز ارزشمند بازی دست یافتیم. خدا رو شکر باید بگویم در لیگ دهم شروع خوبی داشتیم و بازی به بازی هماهنگ تر شده و بهتر خواهیم شد.

وی در خصوص ساختار دفاعی استیل آذین هم به سایت رسمی این باشگاه گفت: به نظر من ما عملکرد خوبی داشتیم و روی دو صحنه به دلیل ناهماهنگی به حریف فرصت دادیم که خدا رو شکر با پوشش مدافعان و عملکرد خوب سوشا اتفاق خاصی نیفتاد. اسماعیل نظر فقط با یک هفته تمرین و به اجبار در قلب دفاع به میدان رفت و به اعتقاد من عملکرد بسیار خوبی داشت.

اشجاری در مورد بازی با پاس همدان هم گفت : پاس توانسته در نخستین بازی اش مس کرمان پر مهره را شکست بدهد اما ما بدون توجه به این مسائل فقط به دنبال 3 امتیاز هستیم و می خواهیم اولین برد خانگی را کسب کنیم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد