حاشیه‌ های دیدار تیم‌های مس کرمان ـ پاس همدان

دیدار دو تیم پاس همدان و مس کرمان که با برتری یک بر صفر تیم پاس به اتمام رسید، حواشی مختلفی را در پی داشت.

استقبال تماشاگران همدانی از دیدار نسبتا پایین بود. البته وجود آفتاب در قسمت روبروی جایگاه باعث شده ‌بود اکثر تماشاگران در طرف جایگاه بنشینند و در تصاویر تلویزیونی ورزشگاه‌ تقریبا خالی به نظر می‌رسید.

- تماشاگران کرمانی که برای تشویق مس کرمان به ورزشگاه آمده ‌بودند تا پایان بازی، تیمشان را تشویق کردند. با توجه به همرنگ بودن لباس این تیم با تیم ملی هلند، آنها از شعار «تیم، مس کرمانه / هلند ایرانه» استفاده کردند. همچنین دقایقی را به تشویق بازیکنان و کادر فنی مس خصوصا صمد مرفاوی (سرمربی مس) پرداختند.

- مرفاوی ابتدا قصد داشت (با توجه به اتفاقات پیش آمده پس از بازی «پاس – استقلال» در فصل گذشته) در نشست مطبوعاتی شرکت نکند. اما با برقراری امنیت، پس از نشست سرمربی پاس، به سالن کنفرانس‌ آمد.

- پس از آن‌که مرفاوی به برخی اتفاقات سال گذشته همدان اشاره کرد یکی از خبرنگاران پیشکسوت همدان با بیان اینکه «مردم همدان مرفاوی را دوست دارند و بازی‌ها و گل‌های ملی‌اش را به یاد می‌آورند» از مرفاوی خواست حرکت یکی دو نفر را در سال گذشته به حساب همه مردم همدان نریزد. سایر خبرنگاران نیز در تایید این صحبت، پس از پایان نشست، به صورت ایستاده مرفاوی را تشویق کردند.

- در هنگام خروج مرفاوی از سالن کنفرانس، برخی از تماشاگران پاس به استقبال او آمدند. نکته قابل توجه حضور چند کودک و نوجوان بود که پرچم کاغذی تیم پاس را به او دادند تا برای‌شان امضا کند.

گفتنی است سال گذشته در جریان بازی دو تیم استقلال و پاس همدان، زمانی که مرفاوی (سرمربی فصل قبل استقلال) از سالن کنفرانس خارج شد و به سمت اتوبوس تیمش حرکت می‌کرد، یکی از فعالان فوتبال همدان به همراه دوستش، الفاظ رکیکی را به مرفاوی زدند که باعث ایجاد حواشی مختلفی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد