اختصاصی/ برد شیرین پاس همدان در برابر مس کرمان

پاس نخستین گام را محکم برداشت

پاس همدان 1 - مس کرمان

گل: خیرخواه(62) برای پاس

ورزشگاه: شهدای قدس 

تماشاگر: 1000 نفر

داور: محسن ترکی 

کمکها: رضا سخندان، آرمان اسعدی

اخطار: مجید حیدری، آرتور یدیگاریان(پاس)

پاس همدان: سامان صفا، نادر احمدی، همت عابدی‌نژاد، ساشا کلونیا، پویا سیف‌پناهی،‌ مجید حیدری، آرتور یادیگاریان(70 روزبه شاه‌علیدوست)، اکمل هولماتوف، مرتضی عزیزمحمدی، مقداد قباخلو (72 حمید کاظمی)، فرهاد خیرخواه(81 پوریا قیدر)

سرمربی: اصغر مدیرروستا

مس کرمان: ارشاد یوسفی، شجاع خلیل‌زاده، آندرو فرناندز(77ابوالقاسم دهنوی)، محمدمنصوری(66 مصطفی سیفی)، فرزاد حسین‌خانی، مهرداد فولادی،‌ کیوان امرایی، پیروز قربانی، میلاد فخردینی(85فراز فاطمی)، ادینیهو، عادل کلاه‌کج

سرمربی: صمد مرفاوی

شرح بازی:

دو تیم در نیمه نخست، بازی پر اشتباه، ناهماهنگ و پربرخوردی را در میانه میدان به نمایش گذاشتند به طوریکه فرصت گلزنی چندانی بر روی دروازه های دو تیم ایجاد نشد تا بازیکنان با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

در تنها حادثه نیمه نخست، "ادینهو لوسیانو" مهاجم برزیلی تیم مس در دقیقه 5 دروازه تیم پاس همدان را گشود اما "محسن ترکی"‌ این گل را آفساید اعلام کرد. اما در نیمه دوم شرایط بازی تغییر کرد به گونه ای که بازیکنان دو تیم به خصوص پاسی ها با تفکرات تهاجمی وارد میدان شدند.

حملات تیم پاس در دقیقه 62 با شوت دیدنی خیرخواه به ثمر نشست تا این تیم از حریف خود پیشی گیرد.

در ادامه نیمه دوم،‌ بازیکنان تیم مس به دلیل افت قوای جسمانی نتوانستند دروازه تیم پاس همدان را با تهدیدی جدی روبه رو کنند و در نهایت به نخستین شکست خود در این رقابت ها تن دادند.

1ـ 0(پاس همدان): توپی که اکمل هولماتوف به فرهاد خیرخواه داد از پشت محوطه 18 قدم و خیرخواه به سمت چپ دروازه ارشاد یوسفی توپ را وارد دروازه کرد است.

اتفاق ویژه: طرفداران پاس بارها از ناظر بازی خواستند که داور چهارم به جای محسن ترکی وارد زمین شود!

بهترین بازیکن: اکمل هولماتوف با وجود اینکه برای اولین‌بار در ایران بازی می‌کرد ولی با این حال بهترین بازی‌اش را در اولین بازی ارائه کرد. 

خلاصه:

تیم فوتبال پاس همدان توانست در نخستین هفته لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور به پیروزی دست یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان، تیم فوتبال پاس همدان در هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور، جام خلیج فارس توانست با پیروزی خانگی برابر مس کرمان به سه امتیاز شیرین دست پیدا کند.

قضاوت این دیدار را محسن ترکی با کمک رضا سخندان و آرمان اسعدی بر عهده داشت که در جریان این مسابقه مجید حیدری و آرتور یدیگاریان را با کارت زرد مواجه کرد.

روزبه شاه علی دوست، پوریا قیدر و حمید کاظمی یاران تعویضی پاس در این دیدار بودند که در دقایق 70، 72 و 81 به ترتیب جایگزین آرتور یدیگاریان، مقداد قباخلو و فرهاد خیر خواه شدند.

پاس با این پیروزی سه امتیازی شد تا امروز امیدوارانه در انتظار نتایج سایر دیدارهای هفته اول باقی بماند.

شرح گل:
تنها گل پاس در این دیدار را فرهاد خیرخواه در دقیقه 62 بازی به ثمر رساند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد