اردوی هلند اعتماد بنفس ویژه ای به ما داد

شاه علی دوست: مس را می بریم تا از مسئولین و کادر فنی تشکر کنیم

هافبک جوان و با اخلاق تیم پاس گفت: تمرینات منظم و مناسب، اردوی مثال زدنی هلند و شرایط روحی مناسبی که مدیر عامل و مسئولین باشگاه برای بازیکنان مهیا کرده اند، باعث شده با دست پر وارد اولین جدال خود در لیگ دهم شویم.

روز به شاه علی دوست در خصوص دیدار تیمش مقابل مس کرمان عنوان کرد : بازی اول بدلیل تغییرات تیم ها در شرایطی برگزار می شود که شناخت حریفان از یک دیگر کامل نیست اما شرایط مناسبی که برتیم ما حکم فرما است باعث شده روحیه برد داشته باشیم و کمتر به حریفمان و اسم و رسمش فکر کنیم.

هوی تأکید کرد: اردوی هلند شخصیت تیمی ما را بالا برد بعلاوه اعتماد بنفس ویژه ای به تک تک ما بازیکنان داد و همین موضوع باعث شده هر یک در تلاش باشیم تا به نوعی لطف مسئولین و کادر فنی را که این اردو را برای ما مهیا کرده اند جبران کنیم.

شاه علی دوست در ادامه از برنامه های فرهنگی و جانبی که توسط مسئولین استانی و باشگاهی برای تیم در روز های اخیر برگزار شد ابراز رضایت کرد و افزود: این برنامه ها باعث می شود ما بازیکنان از لحاظ روحی تغذیه شویم و از این بابت هم مشکلی نداشته باشیم.

وی در خاتمه گفت: با شناختی که از تیم خودم دارم ، می توانم این قول را به هواداران بدهم که از بازی فردا دست خالی خارج نمی شویم و به یاری خدا لیگ دهم را با پیروزی آغاز می کنیم.

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام وبلاگتون فوق العادس ماهم یک وبلاگ تاسیس کردیم که میخوایم هم تبادل لینک کنیم هم مطالب مربوط به فوتبال شهرتون رو در بخش مربوطه از شما بگیریم و بدون کم وکاستی درج کنیم این برای وبلاگ ما امتیاز بزرگیه thefifa.blogfa.com منتظرهمکاری صمیمانه شما هاست.ما دیگه به سایر سایتهای شهرتون پیام نمیدیم و روی همکاری شما حساب میکنیم .مرسی

صدف 1389/05/04 ساعت 12:06 http://www.asanrank.com

سلام گلم خوبی میخوای آمار شمارشگر وبلاگتو منفجر کنی زود بیاتو اسان رنک ثبت نام کن و وبلاگت هم ثبت کن حتما صفحه راهنما رابه دقت مطالعه کن ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد