کرمی: حضور یک روحانی در تیم فوتبال موجب پیشرفت تیم می‌شود

مشاور فرهنگی باشگاه پاس گفت: حضور یک روحانی در تیم فوتبال و گفت‌وگو درباره موضوعات دینی، فرهنگی، اخلاقی، روحی و دادن انگیزه به بازیکنان و وجود صمیمیت موجب پیشرفت برنامه‌ها و تیم می‌شود.  

حجت‌الاسلام سعید کرمی اظهار داشت: نگاه به ورزش و فوتبال یک نگاه خاص است و دنیا از فوتبال حرفه‌ای به عنوان یک محفل فرهنگی برای تحمیل عقاید استفاده می‌کند و ما هم باید بتوانیم از این فضا در پیشبرد اهداف فرهنگی استفاده کنیم.

وی افزود: به هرحال بازیکنان هر تیم برای برای جوانان یک الگو هستند و ما با تربیت خوب در سطح باشگاه باید از آن‌ها الگوی مناسبی ارائه داده و با ارتباط کانون هواداران یک کار فرهنگی خوب در تیم انجام دهیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان همدان تفاوت تیم پاس در این فصل را حضور استاندار و سردار ملاحی بیان داشت و گفت: امسال با فضای خوب و آرامش روحی که در حوزه فنی و حوزه فرهنگی تیم وجود دارد و یارگیری خوبی که در این فصل از تیم پاس شاهد هستیم امیدواریم فصلی متفاوت از بقیه فصل‌ها را در تیم پاس همدان شاهد باشیم.
وی در مورد افزایش فعالیت‌های فرهنگی در تیم پاس بیان داشت: با حضور معاون فرهنگی باشگاه پاس و با ترکیب خوب تیم پاس نقطه قوت در کار فرهنگی بیشتر شده و تیم پاس در چند سال گذشته برنامه‌های فرهنگی مناسبی در بین بازیکنان داشته است.
کرمی با اشاره به برگزاری نماز جماعت در باشگاه گفت: همین امر باعث یک ارتباط صمیمی بین بازیکنان شده و در کنار آن انجام مشاوره با بازیکنان نیز انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در طول سال بازیکنان در برنامه‌های جمعی بسیار از قبیل زیارت قبور، امامزادگان و شهدا داشته و متوسل شدن آن‌ها به اهل بیت و انبیا با توسل گرفتن از حضرت علی‌اکبر (ع) با شعارهایی که بر روی پیراهن بازیکنان نقش می‌بندد بازتاب کشوری و بین‌المللی داشته و برای ایجاد انگیزه قبل از بازی بسیار مؤثر است.
مشاور فرهنگی باشگاه پاس از افزایش برنامه‌های فرهنگی تیم پاس خبر داد و گفت: دیدار بازیکنان با علما و تشکیل هیئت مذهبی، ارائه مجلات، کتاب، جزوات و لوح‌های فشرده به بازیکنان تیم پاس و برگزاری مسابقات در اعیاد‌ها و مناسبت‌های خاص در بین بازی‌ها و ایجاد یک روابط فرهنگی در بین بازیکنان در برنامه‌های این تیم از جمله این برنامه‌ها است.
وی اضافه کرد: حضور یک روحانی در کنار تیم فوتبال و گفت‌وگو درباره موضوعات دینی، فرهنگی، اخلاقی، روحی و دادن انگیزه به بازیکنان و وجود صمیمیت موجب پیشرفت برنامه‌ها و تیم می‌شود.
کرمی تیم پاس را یک پایگاه ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم که در همه رشته‌ها معنویت در فعالیت‌های ورزشی و در تیم‌ها بجوشد و برنامه‌های فرهنگی موجب نهادینه شدن معنویت در تیم‌ها شده و تیم پاس با این حرکت پایگاه ارزشی خود را توسعه بخشد.
وی در مورد حضور تیم پاس در لیگ نهم افزود: تیم پاس در فصل قبل اشکال بزرگی در مدیریت داشت و وجود علیرضا منصوریان در پاس اشتباه بزرگی بود که همین امر موجب ضربه خوردن به تیم و هواداران شد و آوردن منصوریان به تیم پاس برخلاف دستور مدیران بود که موجب فروپاشی تیم در لیگ نهم شد.
مشاور فرهنگی باشگاه پاس در مورد بازی‌های پاس در لیگ دهم عنوان داشت: همه چیز در تیم پاس همدان محیا است که در لیگ دهم بازی‌های بسیار خوبی را از این تیم شاهد باشیم و مدیریت قوی سردار ملاحی و پشتوانه خوب استاندار در تیم روحیه مضاعفی به بازیکنان داده است.
وی در مورد مربی تیم پاس بیان داشت: از دید فرهنگی مدیر روستا یک بچه هیئتی است و با تشویق بازیکنان به معنویت برای پیشرفت تیم تلاش می‌کند و از زحمات مربی خوب تیم پاس تشکر و قدردانی کرده و امیدوارم که تیم پاس در این لیگ در رده‌های بالاتر قرار گیرد.
کرمی حمایت مردم از تیم پاس را بسیار پرشور دانست و خاطرنشان کرد: امید تیم پاس به هواداران است و بازیکنان برای بازی نخست در لیگ دهم به حمایت مردم و هواداران احتیاج دارند و امیدوارم که هیچ صندلی خالی در ورزشگاه وجود نداشته باشد.
وی نگاه مدیرعامل پاس را یک نگاه ورزشی ـ فرهنگی دانست و گفت: ملاحی یک فرد بازیکن‌ساز است و اعتقاد خاصی به ایشان دارم و با یک کار حساب شده یک تیم خوب را بسته است و همین امر موجب بروز نقاط قوت در تیم پاس همدان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد