اختصاصی/ مدیر روستا: اردوی هلند بسیار مفید بود

سرمربی پاس همدان گفت: اردوی بسیار مفیدی را در هلند سپری کردیم.

علی اصغر مدیر روستا در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان، افزود: تیمهای ایرانی کمتر توانسته بودند چنین اردو هایی را در اروپا برگزار کنند و با وجود بودجه ای که داشتیم توانستیم اردوی بسیار مفیدی را برگزار کنیم.

سرمربی پاس همدان افزود: در اردوی هلند در دو روز دو بازی متوالی با تیمهای مطرح ترکیه ای برگزار کردیم که حتی بازیکنان ایرانی را جلوی درب باشگاههشان را ه نمی دهند. تیمهای ایرانی اگر خود را باور داشته باشند به راحتی می توانند با بهترین تیمهای اروپایی دیدارهای دوستانه  داشته باشند.

مدیر روستا ادامه داد: در فصل نقل و انتقالات نفرات اول و دوم هر پست توسط تیمهای متمول جذب شدند و ما روی نفرات سوم هر پست تمرکز کردیم.

وی اظهار داشت: از نفرات جذب شده راضی هستم و جبران کیفیت بازیکنان را با برگزاری اردوی آمادگی خوب جبران کردیم تا بازیکنان به خود باوری بیشتری دست یابند.

مدیر روستا در خصوص دیدار با گالاتاسرای ترکیه گفت: ما بازی خوبی را در برابر هر سه تیم ترکیه برگزار کردیم و حتی می توانستیم در برابر گالاتاسرای به گل نیز دست یابیم، اما خستگی ناشی دیدار روز قبل از آن بازی در برابر استانبول اسپور مانع کسب نتیجه بهتر شد و بازیکنان ما از دقیقه 50 به بعد دچار افت شدید بدنی شدند.

مدیر روستا در خاتمه تاکید کرد: به دیدار های آتی در لیگ برتر بسیار امیدوارم و ان شاء ا... با کمک و حمایت هواداران نتایج خوبی را کسب خواهیم کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
hossein 1389/05/01 ساعت 11:05 http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "عکس" لینک کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد