اختصاصی/ حاجی بابایی: امسال پاس تیم بهتری بسته است

عضو هیئت مدیره باشگاه پاس همدان گفت: پاس همدان امسال در یارگیری موفق تر عمل کرده است.

دکتر حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان گفت: از وضعیت کنونی پاس راضی هستیم و این تیم توانسته در امر یارگیری بهتر از فصل گدشته عمل کرده و تیم بهتری را ببندد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: نقطه قوت پاس، وجود ارتباط خوب و صمیمی بین تیم و هواداران است که در بازی آخر فصل گذشته نمود پیدا کرد و امیدواریم این روند در شروع و ادامه رقابتهای لیگ برتر ادامه داشته باشد.

حاجی بابایی ادامه داد: متاسفانه شرایط تیمها برای حضور در لیگ یکسان نیست و برخی تیمهای دولتی با اتکا به بودجه بالا، رده های اول جدول را از هم اکنون به خود اختصاص داد و رقابت در صدر جدول تنها بین این تیم ها جاری خواهد شد.

این عضو هیئت مدیره پاس همدان که از تهران خود را به اولین جلسه تمرین پاس پس از بازگشت از هلند رسانده بود، در پایان گفت: با وجود حاشیه های زیاد، اکنون شرایط تیم خوب است و امیدواریم که با حمایت هواداران نتایج خوبی کسب کنیم. از هواداران می خواهم که تا دقایق پایانی تیم را حمایت کنند و بدانند لیگ 34 هفته است و نباید در صورت عدم کسب نتایج مطلوب در هفته های ابتدایی، از حمایت تیم دست بردارند.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1389/04/31 ساعت 22:57

با سلام
چنانچه مایل هستید سایت یا وبلاگ خود را بصورت رایگان هستید به سایت زیر مراجعه کنید:
(حتما ببینید)
www.iranweb1.orq.ir
با تشکر مدیریت ایران وب

سلام دوست من.وبلاگ خوبی داری.وبلاگ ایستک 20 هم فعالیت خود را به تازگی شروع کرده.خوشحال میشم بهم سر بزنی و نظرتو بدونم.راستی اگه مایل به تبادل لینک بودی منو با نام ایستک 20 لینک کن .و بهم خبر بده تا لینکت کنم.
http://istak20.blogspot.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد