فرانک ریکارد: پاس ایران تیم جنگنده‎‌ای بود

سرمربی هلندی تیم فوتبال گالاتاسرای ترکیه با تمجید از عملکرد بازیکنان تیم فوتبال پاس همدان گفت: با تیم جنگنده‌ای بازی کردیم. 

فرانک ریکارد سرمربی تیم فوتبال گالاتاسرای ترکیه در گفتگویی با اشاره به عملکرد خوبی پاس همدان در بازی تدارکاتی اظهار داشت: پاس تیم جنگنده و خوبی بود که لحظه ای مقابل ما کم نیاورد. آنها در حالی که در دقایق ابتدایی گل خوردند اما به هیچ عنوان عقب نکشیدند و به فکر دفاع نبودند.

وی افزود: پاس بازیکنان جوان و جنگنده ای دارد که شجاعت آنها قابل تحسین است. برای این تیم آروزی موففقیت می کنم و امیدوارم در بازی های لیگ ایران موفق باشند. بازیکنان این تیم باوجود اینکه دوران بدنسازی خود را سپری می کردند، تا آخرین لحظه مقابل بازیکنان گالاتاسرای ایستادگی کردند.
شاگردان علی اصغر مدیرروستا در جریان اردوی آماده سازی خود در آمستردام هلند، یکشنبه شب مقابل گالاتاسرای ترکیه با حساب 4 بر صفر شکست خوردند.
بازی تدارکاتی گالاتاسرای و پاس در فدراسیون محلی آمستردام یا همان هیئت فوتبال این استان ثبت شد. پیش از شروع مسابقه، طی مراسمی مسئولین دو باشگاه هدایایی را به عنوان یادبود رد و بدل کردند.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرداد 1389/04/28 ساعت 15:01 http://www.bazikhone.com

http://www.bazikhone.com به سایت من هم سر بزن خوشحال میشم

Get VPN 1389/04/28 ساعت 15:09 http://www.getvpn.blogfa.com

سلام دوست من . وبلاگ فوق العاده ای داری . چند ثانیه بیشتر وقتت رو نمگیرم : از فیلتر بودن سایت های مختلف خسته شدی ؟ یوتیوب واست فیلتره ؟ فیس بوک واست باز نمیشه ؟ توی گوگل به عنوان یک کاربر تحریم شده شناخته میشی ؟ به شما استفاده از سرویس "وی پی ان" را معرفی میکنم . برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبلاگ من سر بزنید . موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد