مدیرروستا: نگفتم به خاطر مسائل حاشیه اى اصغرى را رد کردم

سرمربى تیم فوتبال پاس همدان گفت: باید این نکته را بگویم که هادى اصغرى بازیکن خوبى است و ما هیچ موقع نگفتیم که به خاطر مسائل حاشیه اى او را رد کردیم. جدایى اصغرى از پاس دلایل دیگرى داشت. 

على اصغر مدیرروستا اظهارداشت: ما تمرینات خود را از مدتى پیش شروع کردیم و به دنبال جذب نفرات مورد نیاز هستیم و امیدوارم هر چه زودتر تیم را تکمیل کنیم و با قدرت به پیشواز رقابتهاى لیگ برویم. 

او در ادامه افزود: در عوض،بازیکنان جدا شده از پاس ما بازیکنان جوان وبا انگیزه اى را به خدمت گرفته ایم که با وجود آنها کمبودى در اجراى برنامه هاى خود نداریم. 

سرمربى تیم پاس در خصوص انتخاب هلند براى برگزارى اردوى تدارکاتى خاطرنشان کرد: ما قبل از انتخاب کشور خارجى برآورد هزینه کردیم و تصمیم گرفتیم ۲ اردو را تبدیل به یک اردو کنیم و در عوض به کشور هلند برویم که هم از نظر آب و هوایى و هم از نظر ارتفاع از سطح دریا در موقعیت مناسبى قرار دارد و هم رفتن به یک کشور اروپایى باعث مى شود که بازیکنان انگیزه زیادى پیدا کنند. 

وى در پایان افزود: باید این نکته را بگویم که هادى اصغرى بازیکن خوبى است و ما هیچ موقع نگفتیم که به خاطر مسائل حاشیه اى او را رد کردیم. جدایى اصغرى از پاس دلایل دیگرى داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد