لطفى: نتوانستم درخواست ملاحى و مدیرروستا را رد کنم

مدافع تیم جدید فوتبال پاس همدان گفت: وقتى ملاحى ومدیرروستا از من خواستند به پاس بروم دیگر به هیچ یک از پیشنهاداتم فکر نکردم و به این تیم پیوستم. 

سعید لطفى در خصوص پیوستنش به تیم پاس همدان گفت: ارادت خاصى به ملاحى و مدیرروستا دارم و وقتى از من خواستند به پاس بروم دیگر به هیچ یک از پیشنهاداتم فکر نکردم و به این تیم پیوستم. 

او در خصوص جدایى از پیکان اظهارداشت: پیکان این فصل شرایطش تغییر کرده است. این تیم سال گذشته مسائل حاشیه اى داشت و در نهایت به توافق نرسیدیم تا در این تیم بمانم. 

لطفى در پایان گفت: امسال همه تیمها یارگیرى خوبى داشته اند اما من نگران پیکان هستم که در فصل نقل و انتقالات دیر جنبید. با این حال امیدوارم با درایت سردار ملاحى و مدیریت مدیرروستا براى رده هاى بالاى جدول بجنگیم و به این مهم دست یابیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد