در راستای بومی سازی تیم پاس همدان

سه جوان همدانی به لیست پاس اضافه شدند

پس از برگزاری جلسات تست گیری پی در پی در طی تمرینات هفته های اخیر تیم پاس ، سه تن از جوانان خوش آتیه و پرتلاش همدانی توسط مسئولین و کادر فنی تیم پاس شناسایی و به لیست تیم اضافه شدند.

یه گزارش پایگاه اطلاع رسانی همدان، مسئولین و کادر فنی تیم فوتبال پاس همدان جلسات تست گیری مدون و منظمی جهت شناسایی و جذب جوانان با استعداد و خوش آتیه همدانی برگزار کردند. 

پس از بررسی ها و شرکت دادن جوانان منتخب در جلسات تمرینی تیم، سه تن از جوانان آینده دار همدانی بنام های صدرا بهبهانی دروازه بان تیم شهرداری، مرتضی تبریزی هافبک تیم تالار وحدت و مصطفی سولکی بازیکن تیم جوانان پاس ، بدلیل زمینه رشد فنی و برخورد مناسب اخلاقی انتخاب و به لیست تیم برای شرکت در رقابت های لیگ دهم اضافه کردند.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان پس از  شناسایی این جوانان ابراز امید واری کرد که این بازیکنان با استعداد ، توانایی پیشرفت و راهیابی به ترکیب اصلی تیم را دارا می باشند و می توانند با تلاش خود در سالهای آتی بعنوان ستاره های همدانی فوتبال ایران مطرح شوند.

علی اصغر مدیر روستا افزود: انتخاب و جذب بازیکنان بومی با برنامه و هدف مشخصی انجام شد و  کادر فنی تمامی تلاش خود را برای پیشرفت این جوانان بکار خواهد گرفت.

نظرات 1 + ارسال نظر
تدسا 1389/04/21 ساعت 12:54 http://www.panteaco.com

مرکز تخصصی کامپیوتر پانته آ
بزرگترین فروش اینترنتی در زمینه های انواع:
- نرم افزار
- بازی های کامپیوتر
- موسیقی،فیلم
مزایای خرید کالا از شرکت پانته اَ
- بیمه بودن سفارش در بین راه
- پرداخت وجه هنگام دریافت کالا
- اهدای CDرایگان در ازای خرید CDوDVD
- سفارش تلفنی
www.panteaco.com
mail: info@panteaco.com
tell: 0311-2347170
مدیر تبلیغات آنلاین - نظری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد