نادر احمدی: شک ندارم یک فصل رویایی را در پیش رو دارم

دفاع راست جدید الورود پاس گفت : بالاخره پس از 7 سال توانستم به تیم مورد علاقه ام بپیوندم.

نادر احمدی در خصوص چگونگی حضورش در پاس همدان گفت : بازیکن فولاد بودم و با وجود معافیت از خدمت سربازی، می بایست یک سال را بعنوان سرباز در یک تیم نظامی سپری می کردم که قرعه به نام پاس تهران بود و من پس از حضور یک ساله در این تیم دیگر تمایلی به بازگشت به فولاد نداشتم و دوست داشتم در پاس بمانم. 

وی ادامه دارد: در کل از شرایطی که در فولاد داشتم راضی نبودم اما قرارداد داشتم و باید بر می گشتم خلاصه بلا فاصله پس از اتمام قراردادم با وجود داشتن پیشنهاد های خوبی از تیم هایی چون تراکتور ، سایپا و پیکان بدلیل علاقه شخصی ام به پاس و مسئولین فعلی آن، این تیم را انتخاب کردم که بعد مسافت و آب و هوای مناسب نیز مزید بر علت بود.

احمدی در خصوص اهداف فوتبالی اش در تیم پاس عنوان کرد : شک ندارم که یک فصل رو یایی را در پاس خواهم داشت چرا که اعتماد بنفس خاصی با حضور در این تیم گرفته ام و احساس می کنم در همه پست ها می توانم فعال و در کل تأثیر گذار باشم.

مدافع جوان و با انگیزه سفید و سبز پوشان تأکید کرد : تیم ملی از اهداف تمامی بازیکنان در تمامی مقاطع است اما من در این برهه با جدیت و انگیزه خاصی طالب ملی پوش شدن هستم .

وی در پایان تصریح کرد : پاس تیم ریشه دار و خوش سابقه ای است بعنوان یک تازه وارد قول می دهم که در حد این تیم بزرگ تلاش کنم و برای تیمم در هر شرایطی بهترین باشم .

نظرات 1 + ارسال نظر
احسان 1389/04/15 ساعت 22:31 http://www.parha.ir

سلام

وبلاگ خیلی جالبی داری

خوشحال میشم به منم سر بزنی

شادو موفق باشی
[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد