جوابیه باشگاه پاس به مصاحبه منتشره از وحید هاشمیان؛

آقای هاشمیان همین پاس مسیر زندگی شما را عوض کرد! 

در پی مصاحبه اخیر وحید هاشمیان با خبرگزاریهای داخلی که صحبتهایی مبنی بر عدم به رسمیت شناختن تیم فوتبال پاس همدان ارائه کرده بود، باشگاه پاس همدان واکنش نشان داد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان،‌در این جوابیه آمده است: "متاسفانه این روزها شاهد شدیدترین جو سازی ها بر علیه تیم فوتبال پاس هستیم و روزی نیست که از سوی برخی از مطبوعات محلی، بازیکنان سابق و حتی بازیکنانی که نمک پاس را خورده اند و نمکدان را شکسته اند نباشیم. 

 

در تازه ترین این گونه جبهه گیری ها نیز شاهد مصاحبه های وحید هاشمیان ملی پوش اسبق فوتبال کشورمان هستیم که این روزها هیچ نشانی از مهاجم گل زن و ملی پوش سابق کشورمان در او دیده نمی شود و تنها نام وحید هاشمیان را یدک می کشد.

هاشمیانی که در عنفوان جوانی و حتی می شود گفت در دوران نوجوانی از تیم فتح تهران به پاس منتقل شد و در سایه حمایت های بی دریغ مربیان و مدیران آن باشگاه خیلی زود پله های ترقی را طی کرد و پیراهن ملی را بر تن کرد و اولین بازیکن پاس بود که با همت مدیرعامل آن زمان پاس که دست بر قضا همین سردار ملاحی می باشد به لیگ فوتبال آلمان ترانسفر گردید تا تمام مسیر زندگی ورزشی وی تغییر کرده و به لطف همین پاس یک دهه بازی کردن در فوتبال آلمان را تجربه کند، حالا مدعی شده که پاس را به رسمیت نمی شناسد.  

این در حالیست که باید گفت هاشمیان در جایگاهی نیست که بتواند در مورد رسمیت پاس نظر بدهد. یا اینکه وی مدعی شده که هرگز به این پاس نخواهد آمد در حالیکه باشگاه با صراحت اعلام می دارد هرگز علاقه ای به جذب این بازیکن نداشته و ندارد.  

بهتر است هرگاه برای هاشمیان دعوتنامه ای از تیم پاس ارسال شد، وی عنوان کند که به این تیم نخواهد آمد و یا با در نظر گرفتن جایگاهش، به خود اجازه ندهد که در مورد رسمیت داشتن یا نداشتن پاس نظری بدهد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد