جوابیه باشگاه پاس به تهمت های روزنامه محلی همدان پیام

برای اثبات حرفتان مدارکتان را آماده کنید  

باشگاه پاس به مقالات و انتقادات منتشره در روزنامه محلی همدان پیام واکنش نشان داد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان، در این جوابیه آمده است:

"در پی جهت گیری های روزنامه همدان پیام طی روزهای اخیر و بنا به دلایلی نا معلوم (حداقل برای باشگاه پاس)، و اتهامات اخیری که در پی همین جهت گیری ها به مدیرعامل این باشگاه سردار ملاحی زده شده و در مطالب مندرج در این زوزنامه ادعاهائی نیز به عمل آمده، باشگاه پاس نیز بر خود واجب می داند تا جوابیه زیر را به این روزنامه وزین اعلام دارد، با این امید که دوستان محبت فرموده و جوابیه باشگاه پاس را نیز در صفحات ورزشی خود به چاپ رسانند. 

در مطالب مندرج در آن روزنامه چنین آمده بود که افرادی که در زمان انتقال پاس به همدان در زمره مخالفین آن انتقال بودند حالا....... در پاسخ به این مطلب عنوان می گردد که بر اساس مدارک موجود و آرشیو مطبوعات، سردار ملاحی که در حال حاضر مدیریت باشگاه پاس را بر عهده دارد هرگز و حتی در یک مورد با انتقال باشگاه پاس به همدان مخالفت نداشته.  

لذا شایسته است تا آن روزنامه مدارک خود را که بر آن اساس این ادعا را نموده آماده نماید، چرا که باشگاه پاس حق پیگیری از مراجع ذیربط به خاطر این تهمت برای خود محفوظ می دارد و شایسته است تا روزنامه همدان پیام نیز مدارکی را که بر اساس آن مدعی شده تا مدیرعامل باشگاه  جزو مخالفین انتقال پاس به همدان بوده را برای ارائه در مراجع ذیربط آماده نماید.

مدیر مسئول محترم روزنامه همدان پیام! قبل از هرچیز بر خود واجب می دانیم تا از حمایت های پیشین و تحلیل ها و نقد های منصفانه ای که تا چندی پیش برای تیم فوتبال پاس همدان به چاپ می رساندید تشکر کرده و مراتب نارضایتی و گله این باشگاه را مبنی بر نقد ها و تحلیل های غیر منصفانه ای که اخیرا در صفحات ورزشی آن روزنامه به چاپ می رسد اعلام داریم.

همچنین این روزنامه در مطلب دیگری مدعی شده که سردار ملاحی ابتدا برادری خود با پاس را ثابت کند و بعد...... در پاسخ به این مطلب نیز باید گفت که بر اساس استندات غیر قابل کتمان و انکار، در طول تاریخ 48 ساله حیات پاس، سردار کریم ملاحی طولانی ترین دوران مدیریت در این باشگاه را داشته و همچنین با کسب حداقل دو قهرمانی کشور و یک قهرمانی آسیا که جهت اطلاع شما عزیزان باید گفت که این قهرمانی آسیا، آخرین قهرمانی یک باشگاه ایرانی در رقابت های جام قهرمانی باشگاه های آسیا نیز می باشد نیز پر افتخار ترین دوران مدیریتی باشگاه پاس نیز بوده است.  

لذا از آن روزنامه محترم و نویسندگان آن روزنامه تقاضا داریم تا قبل از تکمیل اطلاعاتشان از چاپ هرگونه مطلب خودداری نمایند، چرا که در غیر این صورت این شائبه به وجود خواهد آمد که غرض ورزی و در مطالب مندرج در آن روزنامه وجود داشته و این مطالب با هدف تخریب وتضعیف مجموعه باشگاه به چاپ می رسد."

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1389/04/15 ساعت 14:12

همه ی این کارها زیر سر اولیاییه
آقای اولیایی شما که پارسال با اون تدابیر مزخرفتون پاس به مهلکه ی نابودی کشاندی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد