پاس فقط مختص مستطیل سبز نیست ؛

تا تفکر حرفه ای نباشد؛ مشکلات پاس همچنان باقی است  
میثم ناصرنژاد

هگمتانه – سرویس ورزش: انتقال پاس؛ یک حرکت بود و هزار امید. امید به اینکه فوتبال همدان دیگر پشت دیوار حسرت تکیه نمی زند و قرار است رنگ و بوی لیگ برتری داشته باشد.
حالا؛ اینجا امید است اما آن حرکت نگاه منسوخ شده به خود گرفته است. اینجا با وجود امکانات تقریبا حرفه ای، هنوز تفکر حرفه ای وجود ندارد. نگاه غریبانه ای به پاس رایج است. اینجا همه فقط مستطیل سبز را می‌بینند و توجهی به حاشیه این مستطیل سبز ندارند.

باید تفکر حرفه‌ای رایج شود، اگر می‌خواهیم این افتخار تداوم یابد، حرفه‌ای و همسو با شرایط روز فوتبال دنیا باشد باید همه نگاه‌ها به ویترین پرافتخار پاس باشد. اگر این نگاه نباشد، نباید پاس را لیگ برتری پنداشت. هنوز این نگاه مدرن وجود ندارد. انگار پاس در لیگ دسته سه بازی می‌کند.
شاید همین دغدغه اصلی سردار ملاحی باشد، از اینکه سکان دار تیمی است که هرچه می‌کوشد شرایط حرفه ای نسبت به پاس را در فوتبال این استان تبیین کند، گوشه ای از کار می‌لنگد! و این یک درد است و شاید ناعلاج! 

لطفا پول بدهید!! 
می گویند این باشگاه پاس از پرپولی نزدیک است بانک راه اندازی کند. آقا ما خبر داریم اینجا چه خبر است. نه از پول خبری است و نه حرکتی که پولساز باشد. بازیکنان هم به احترام سردار ملاحی یک ماهی است که بر سر تمرین حاضر شده اند و مدام به امید امروز و فردا می دوند.  
همه چشم انتظار رسیدن پول مورد نیاز هستند. پولی که قرار است برسد و گویا در دست انداز، گرد و غبار هوا، گرمی دما، ترافیک و از این قبیل بهانه ها گیر کرده است!!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد