ملاحی جدائیش از پاس را رسما اعلام کرد

مدیرعامل پاس همدان که یک شنبه شب میهمان برنامه زنده شهر فوتبال شبکه استانی همدان بود، جدایی خود از این تیم را رسما اعلام کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان، سردار ملاحی در برنامه شهر فوتبال با اعلام اینکه تکلیف بر جدایی وی از پاس همدان است، گفت: قطعاٌ درفصل آینده در پاس نخواهم بود و از این تیم جدا خواهم شد. 

وی ادامه داد: اینکه هدایت چه تیمی را بر عهده بگیرم مشخص نیست، اما به تراکتور سازی نزدیکتر هستم. من یک آذربایجانی هستم و قبلا نیز در یک مقطع یکساله مدیرعامل این باشگاه بوده ام. 

ملاحی اظهار داشت: با حفظ پاس در لیگ برتر، احساس می کنم که دین خود را به این تیم ادا کرده ام و برای کادر مدیریتی بعدی نیز آرزوی موفقت می کنم. 

وی در پایان با تاکید بر قطعی بودن جداییش از پاس همدان، ضمن تشکر از همه اهالی ورزش، مسئولین همدان و خبرنگاران، در مقابل دوربین تلویزیونی از مردم همدان خداحافظی کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد