صداقت مدیرعامل و لطف هواداران، عامل بازگشتم به همدان بود

سامان صفا: از پاس همدان به تیم ملی می‌رسم 

دروازه‌بان تیم فوتبال پاس همدان گفت: این تیم گلرهای خوبی داشته و دارد، با این حال تمام تلاشم بر این است بهترین بازیها را برای این تیم ارائه دهم تا به تیم ملی نیز راه پیدا کنم. 

سامان صفادر خصوص پیوستنش به تیم پاس و حضور مجدد در این تیم اظهار داشت: در میان پیشنهاداتی که داشتم در نهایت پاس را انتخاب کردم تا بار دیگر با حضور در تیم سابقم بتوانم برای این تیم خوش بدرخشم.

وی ادامه داد: پاس تیم سابق من بود و به دلیل اینکه خاطرات خوبی با این تیم داشتم به پاس برگشتم. ضمن اینکه صداقت و راستی مدیریت تیم و البته لطف مردم خوب همدان به خصوص هواداران نیز در انتخابم بی‌تأثیر نبودند.
صفا در خصوص پیشنهادهایی که از استقلال و سایپا نیز داشت، تصریح کرد: پیشنهادی که از استقلال داشتم مربوط به قبل از تغییرات در این تیم بود، در خصوص سایپا نیز با اینکه دوست داشتم شاگردی مایلی‌کهن را بکنم اما متأسفانه شرایط مهیا نشد و در نهایت به پاس پیوستم.
دروازه‌بان سابق تیم فوتبال مس کرمان در پایان گفت: این تیم گلرهای خوبی داشته و دارد با این حال تمام تلاشم بر این است بهترین بازیها را برای این تیم ارائه دهم تا به تیم ملی نیز راه پیدا کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد